Αρχική ΒΟΛΤΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ! MONET-VAN GOGH-GAUGUIN

ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ! MONET-VAN GOGH-GAUGUIN

από Πελιώ Παπαδιά

Θέλετε να φέρετε τα παιδιά σας σε επαφή με την τέχνη και τους μεγάλους ζωγράφους;

Το Μουσείο Ηρακλειδών διοργανώνει τρία εικαστικά εργαστήρια για παιδιά 5-8 ετών από τη Φωτεινή Παπασωτηρίου και την Ιωάννα Ταγάρα, την ομάδα ART ACTS που έχουν ως στόχο τη βιωματική γνωριμία τους με το έργο σπουδαίων καλλιτεχνών του Monet, του Van Gohg και του Gauguin, την ενεργοποίηση της φαντασίας και της δημιουργικότητας τους, την έκφραση και φυσικά την ψυχαγωγία τους.

Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τον υπέροχο κόσμο της σύγχρονης τέχνης μέσα από εικόνες και δραστηριότητες που διεγείρουν τη φαντασία τους κι ενεργοποιούν τη δημιουργικότητά τους. Συμμετέχουν ατομικά και συνεργατικά σε ένα μαγικό ταξίδι έκφρασης, όπου προσεγγίζουν αυτοσχεδιαστικά το έργο μεγάλων σύγχρονων καλλιτεχνών, με εργαλεία γνωστούς πίνακες ζωγραφικής, εικαστικές τεχνικές, όπως κολάζ και κατασκευές, και τη μουσικοκινητική αγωγή. Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα:

Κυριακή 26 Απριλίου 2015, 16:00-17:30: Claude Monet

Πώς αλλάζει το χρώμα από τα νούφαρα με το φως του ήλιου ή της σελήνης; Ποιο είναι το μυστικό για να φτιάξουμε εύκολα μια γέφυρα με πολύχρωμα λουλούδια; Ελάτε να γνωρίσουμε βιωματικά τους πιο όμορφους πίνακες του Claude Monet και να δημιουργήσουμε τα δικά μας έργα, με χρώματα και φαντασία!

Κυριακή 10 Μαΐου 2015, 16:00-17:30: Vincent Van Gogh

Πώς μπορούμε να φτιάξουμε το δικό μας ουρανό με ζωντανά αστέρια;  Πώς θα θέλαμε να είναι το αγαπημένο μας δωμάτιο; Οι πιο γνωστοί πίνακες του Van Gogh γίνονται πηγή έμπνευσης κι ενεργοποιούν τους μικρούς μας ζωγράφους!

Κυριακή 24 Μαΐου 2015, 16:00-17:30: Paul Gauguin

Πώς ζωγραφίζουμε ένα φανταστικό τροπικό τοπίο; Με ποια χρώματα ντύνουμε τα δικά μας δέντρα; Τα παιδιά εμπνέονται από το έργο του Paul Gauguin και δημιουργούν το δικό τους ονειρικό φυσικό περιβάλλον.

Σχεδιασμός & επιμέλεια: Φωτεινή Παπασωτηρίου & Ιωάννα Ταγάρα (Ομάδα ART ACTS)

Τόπος διεξαγωγής: Κεντρικό κτίριο, Ηρακλειδών 16, Θησείο

Διάρκεια εργαστηρίου: 3 αυτοτελή μαθήματα διάρκειας μιάμισης ώρας

Ημερομηνίες & ώρα: Κυριακή 26 Απριλίου, 10 & 24 Μαΐου 2015, 16:00-17:30

Κόστος συμμετοχής: 15 ευρώ/μάθημα συμπεριλαμβανομένων των υλικών. 10% έκπτωση στα αδέλφια (στο δεύτερο παιδί).  

Δηλώσεις συμμετοχής: Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00, τηλ.: 210 34 61 981 (εσωτ.: 201), edu@herakleidon-art.gr

Η Φωτεινή Παπασωτηρίου γεννήθηκε και κατοικεί στην Αθήνα. Είναι μουσειολόγος και συντηρήτρια έργων τέχνης. Είναι πτυχιούχος του τμήματος «Σπουδές στον Ευρωπαϊκό πολιτισμό» του ΕΑΠ και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου (ΜΑ) Μουσειακών Σπουδών (Museum Studies) από το πανεπιστήμιο Leicester της Μεγάλης Βρετανίας. Οι σπουδές της περιλαμβάνουν επίσης διετή επαγγελματική μετεκπαίδευση στη συντήρηση έργων ζωγραφικής (επαγγελματική πιστοποίηση) και απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου (ΜΑ) στη Συντήρηση Ιστορικών Αντικειμένων (Conservation of Historic Objects) από το πανεπιστήμιο Lincoln της Μεγάλης Βρετανίας. Είναι απόφοιτη του τμήματος γλώσσας και πολιτισμού της ιταλικής σχολής Αθηνών. Φοιτά στο μεταπτυχιακό τμήμα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού της Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια, διαλέξεις και συνέδρια αισθητικής αγωγής, σεμινάρια θεατρικού παιχνιδιού, τέχνης, μουσειολογίας και συντήρησης, καθώς και εργαστήρια κριτικής και δημιουργικής  μάθησης μέσω τέχνης. Είναι μέλος του Συνδέσμου μουσείων (Museums Association) και του Ινστιτούτου Συντηρητών Μεγάλης Βρετανίας (ICON). Έχει απασχοληθεί στο τμήμα συντήρησης του Μουσείου Μπενάκη, ενώ ασχολείται με την λογοτεχνική μετάφραση. Επίσης είναι απόφοιτη κλασσικού μπαλέτου της Βασιλικής ακαδημίας χορού της Μεγάλης Βρετανίας (Royal Academy of Dancing). Έχει συμμετοχή σε παραστάσεις χορού και στον κινηματογράφο, καθώς επίσης και σε εργαστήρια χορού. Είναι μέλος του Διεθνούς Συμβουλίου Χορού της UNESCO.  Δραστηριοποιείται στην εκπαίδευση μέσω των εργαστηρίων-σεμιναρίων «Art Acts» (Τέχνης ∆ράσεις), και συνεργάζεται με το Μουσείο Ηρακλειδών, το Μουσείο Συναισθημάτων Παιδικής Ηλικίας, καθώς και με σχολεία της Αττικής. Απασχολείται στα Κ∆ΒΜ του ∆ήμου Γλυφάδας, ως εκπαιδεύτρια Ενηλίκων στην Ιστορία Τέχνης.

Η Ιωάννα Ταγάρα είναι εκπαιδεύτρια ενηλίκων. Γεννήθηκε και κατοικεί στην Αθήνα. Έχει σπουδάσει βρεφονηπιοκόμος, είναι πτυχιούχος του τμήματος Ευρωπαϊκού Πολιτισμού και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου του τμήματος Εκπαίδευσης Ενηλίκων του ΕΑΠ. Έχει ειδικευτεί στην εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων, στην ψυχοθεραπεία, στην επαγγελματική συμβουλευτική καθώς και στην διαπολιτισμική, πολυπολιτισμική συμβουλευτική στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Εθνικό Κέντρο Επαγγελματικού Προσανατολισμού, στο ΕΑΠ και στο Ι∆ΕΚΕ. Έχει μετεκπαιδευτεί στην κριτική και δημιουργική μάθηση μέσω τέχνης από την Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων, στα πλαίσια σχετικού καινοτόμου ευρωπαϊκού προγράμματος εκπαίδευσης εκπαιδευτών (ARTiT). Φοιτά στο μεταπτυχιακό τμήμα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού Επιπλέον έχει παρακολουθήσει πληθώρα προγραμμάτων και σεμιναρίων για τη βιωματική μάθηση,  το θεατρικό παιχνίδι και τη μουσειολογία. Παράλληλα έχει εργαστεί με αντικείμενο τη συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη για μέλη και οικογένειες παιδιών με αναπηρία, ενώ από το 2000 συνεργάζεται με διάφορους φορείς ως εκπαιδεύτρια μαθημάτων τέχνης και καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων. Συνεργάζεται με το Ίδρυμα διά Βίου Μάθησης σε διάφορα προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων, όπως το πρόγραμμα «Οδυσσέας», με θέμα την εκπαίδευση των μεταναστών γύρω από την ελληνική γλώσσα, την ιστορία και τον πολιτισμό, και απασχολείται στα Κ∆ΒΜ των ∆ήμων Νέας Ιωνίας και Αγίας Παρασκευής, όπου παρουσιάζει σεμινάρια Ιστορίας Τέχνης. Δραστηριοποιείται στην εκπαίδευση μέσω των εργαστηρίων-σεμιναρίων «Art Acts» (Τέχνης ∆ράσεις), και συνεργάζεται με το Μουσείο Ηρακλειδών, με το Μουσείο Συναισθημάτων Παιδικής Ηλικίας καθώς και με σχολεία της Αττικής. Είναι μέλος του Διεθνούς Συμβουλίου Χορού της UNESCO.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ






Facebook

Newsletter

Συμπληρώστε το email σας για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα του Τaλκ

talcmag.gr ©2023 – All Right Reserved.