ΒΙΒΛΙΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ “ΕΝΑΣ ΤΟΙΧΟΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ” από Πελιώ Παπαδιά 5 Φεβρουαρίου, 2020 από Πελιώ Παπαδιά 5 Φεβρουαρίου, 2020 0 Υπάρχει ένας τοίχος στη μέση του βιβλίου. Ένας τοίχος που διαχωρίζει τις δύο πλευρές του βιβλίου κι ένας ιππότης που είναι σίγουρος ότι είναι προστατευμένος. Ο τοίχος στη μέση αυτού του βιβλίου υποτίθεται ότι προστατεύει τη μια πλευρά του βιβλίου από την άλλη. Υποτίθεται… Αλλά τι συμβαίνει όταν, μετά την προσπάθεια του ιππότη να φτιάξει ένα τούβλο, εμφανίζεται σοβαρός κίνδυνος στην πλευρά που θεωρητικά είναι είναι ασφαλής; Όσο εκείνος είναι απασχολημένος να μας ενημερώνει για την τέλεια πλευρά του, δεν παίρνει είδηση τι συμβαίνει γύρω του. Και η σωτηρία έρχεται την τελευταία στιγμή, από εκεί που δεν το περιμένει. Το παιχνίδι του συγγραφέα και εικονογράφου Τζον Εϊτζί προ(σ)καλεί τους αναγνώστες να ξανασκεφτούν όλα όσα διαβάζουν. Με λίγο κείμενο και υπέροχες εικόνες, αποκαλύπτεται μια νέα πραγματικότητα, που αμφισβητεί τις πεποιθήσεις και την ειλικρίνεια του αφηγητή. Είναι όλοι οι γίγαντες κακοί; Είναι τα άγρια ζώα πραγματικά άγρια; Τι συμβαίνει στην άλλη, στην “κακή”, πλευρά του βιβλίου; Το παραμύθι “Ένας τοίχος στη μέση του βιβλίου” (εκδόσεις Κλειδάριθμος) φέρει ένα διαχρονικό και επίκαιρο μήνυμα κατά των προκαταλήψεων και του φόβου του Άλλου και καταδεικνύει ότι από φόβο για τις εξωτερικές (υποτιθέμενες) απειλές, συχνά δεν βλέπουμε αυτές που προέρχονται από μέσα. Βιβλίοεικονογραφημένο βιβλίοΕκδόσεις ΚλειδάριθμοςΈνας τοίχος στη μέση του βιβλίουπαιδικό βιβλίοπροκατάληψηΤζον Εϊτζίφοβίαφόβος 0 FacebookTwitterPinterestEmail Προηγούμενο άρθρο ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ; ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ Επόμενο άρθρο ΝΕΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ “ΘΩΜΑΣ Q.BIT. ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ ΣΤΟ ΚΑΤΟΠΤΡΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ” ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Terra Ultima: Η ανακάλυψη μιας άγνωστης ηπείρου Οικογένεια είμαστε… Γνωρίζοντας στα παιδιά την κλασική λογοτεχνία Ένα γράμμα από τον γάτο Μαουρίτσιο, τον βιβλιοφάγο “Γιατί κλαις, μαμά;” Ένα λεύκωμα ενσυναίσθησης για ενήλικους από την Εύη Ανδριώτη Πού πήγε το Νησί του Ποτέ-Ποτέ; Καλλιεργώντας στα παιδιά την προσαρμοστικότητα