Αρχική 24 ΩΡΕΣ ΜΠΑΜΠΑΣ 24 ΩΡΕΣ ΜΠΑΜΠΑΣ: ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΙΛΑΚΟΣ
Μιχάλης Κοιλάκος

24 ΩΡΕΣ ΜΠΑΜΠΑΣ: ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΙΛΑΚΟΣ

από Τaλκ

Μιχάλης ΚοιλάκοςO ηθοποιός και σκηνοθέτης Μιχάλης Κοιλάκος περιγράφει στο Τaλκ ένα… σχεδόν τυπικό εικοσιτετράωρό του ως εργαζόμενου μπαμπά δυο αγοριών, ενός που πάει γυμνάσιο και ενός που πάει δημοτικό!

Το καζανάκι στάζει, η δεξιά πρίζα στην κρεβατοκάμαρα έχει ξεχαρβαλωθεί και το φως στις σκάλες δεν ανάβει. Ο μικρός έχει πυρετό και ο μεγάλος έφυγε για τα αγγλικά χωρίς να μαζέψει τα ρούχα του. Η ζωή είναι γεμάτη προβλήματα. Όπως και η δεύτερη σκηνή στην πρόβα. Προβλήματα που πρέπει να διαχειριστείς στον ελάχιστο χρόνο που σου απομένει ανάμεσα στην πραγματικότητα και στα όνειρά σου. Πι πι πι πι πι πι πι! Το ξυπνητήρι χτυπάει. Ευτυχώς, ήταν όνειρο! Ή μάλλον εφιάλτης.

6:30 η ώρα το πρωί ξυπνάμε! Όχι όλοι. Εγώ και η Τάνια. Πάω τουαλέτα. Το καζανάκι όντως στάζει, δεν ήταν όνειρο! Στάζει·  το κοιτάζω. Ίσως αύριο να βρω λίγο χρόνο. Ξυπνάμε προσπαθώντας να ξυπνήσουμε τα παιδιά. Ένα ένα.

6:40 Ο Γιάννος πάει γυμνάσιο. Πρέπει να μάθει να σηκώνεται μόνος του! Ή είναι νωρίς; Ίσως αύριο να κάνουμε μια κουβέντα. “Έχουμε αργήσει, Γιάννο, σήκω!” “Πρέπει να σηκωθείς” “Έλα, αγάπη μου, θα αργήσεις, θα φύγει το σχολικό”. Σαν κασέτα κάθε μέρα. Μήπως να το ηχογραφήσω.  Να παίζει αντί για ξυπνητήρι;

6:50 Σηκώνεται, ντύνεται, φεύγει. Ούτε πρωινό, ούτε τίποτα. Πρέπει να του μιλήσω. Ίσως αύριο. “Μπαμπά το φως της σκάλας δεν ανάβει”. Θα το φτιάξω σήμερα. Άμα προλάβω. Ετοιμάζουμε πρωινό. Φτιάχνουμε το πρόγραμμα της μέρας. Τρώμε.

7:30 Πι πι πι πι πι! Δεύτερο ξυπνητήρι! Αυτός ο ήχος. Κάθε φορά λες “θα τον αλλάξω” και ποτέ δεν το κάνεις. Ο Χάρης πάει δημοτικό. Του αρέσει η ρουτίνα του! Απολαμβάνει το πρωινό του. Κάθε μέρα. Με το πάσο του. “Γρήγορα Χάρη! Βιάσου!”. Ίσως πρέπει να τον σηκώνουμε νωρίτερα. Ίσως. Από αύριο.

8:00 Τον πηγαίνω σχολείο! Βιαστικά. Οι από πίσω κορνάρουν. Βιαστικό φιλί. Πρόβλημα και αυτό.

9:00 Φτάνω στη δουλεία. Στο θέατρο. Ναι.  Μισή ώρα κάνω για να φτάσω. Ίσως αν πήγαινα με ποδήλατο ή με το μετρό; Δεν βολεύει. Θα το σκεφτώ. Προετοιμάζω την πρόβα ή διαβάζω ένα βιβλίο. Το κινητό κουδουνίζει και εγώ αρχίζω να κυνηγάω τις ειδοποιήσεις, τα email και τα μηνύματα. Πρέπει να το κλείσω. Ή όχι;

10:00 Πρόβα. Έργο “Ένας ελέφαντας στο δωμάτιο”. Η δεύτερη σκηνή όντως έχει πρόβλημα. Να την αλλάξω. Θα το σκεφτώ αύριο. Ή μάλλον το βράδυ.

15:00 Τέλος πρόβας. Τρέχω για το σπίτι. Αν δεν έχει προκύψει κάποια μεταγλώττιση ή εκφώνηση· γιατί τότε τρέχω να συνεννοηθώ με παππούδες, γιαγιάδες, babysitter. Ή αν δεν έχει προκύψει δεύτερο ή και τρίτο έργο; Δεν μπορείς να πεις όχι. Η μήπως μπορείς; Θα το σκεφτώ.

15:30 Έρχονται τα παιδιά. Τρώνε. Μετά πέφτουν με τα μούτρα σε κινητά και tablet. “Μπαμπά, το κινητό δεν φορτίζει”. Πρέπει να φτιάξω την πρίζα, θα πάθουμε καμιά ηλεκτροπληξία. Διαβάζουν. Ευτυχώς, αυτό το κάνουν μόνα τους. Μετά ο Γιάννος αγγλικά, φλάουτο, ο Χάρης ποδόσφαιρο, πιάνο ή ό,τι άλλο.

20:30 Φαγητό, δόντια, ύπνο και γρήγορα.

21:30 Πέφτουν για ύπνο. Να φτιάξω την πρίζα. Καλύτερα αύριο, με το φως της μέρας. Να τηλεφωνήσω στον υδραυλικό; Είναι αργά. Αύριο σε ένα κενό μου. Α! Η δεύτερη σκηνή που πρέπει να οργανώσω για την πρόβα. Είναι εκεί που όλοι τρέχουνε και ασχολούνται με τα προβλήματά τους και ξεχνάνε τα γενέθλια του μικρού. Είναι αρκετά στατική. Ίσως θέλει περισσότερη κίνηση, ρυθμό. Θα το δω αύριο. Τι μέρα είναι σήμερα; Πόσο έχουμε; 20! Είναι τα γενέθλιά μου.

Ίσως αύριο.

Πι πι πι πι πι πι

(Το παραπάνω κείμενο είναι, σχεδόν, προϊόν μυθοπλασίας βασισμένο στη ζωή του Μιχάλη Κοιλάκου και στην παράσταση Ένας ελέφαντας στο δωμάτιο)Ο Μιχάλης Κοιλάκος είναι ηθοποιός, σκηνοθέτης, μεταγλωττιστής, εκφωνητής, μέλος του Δ.Σ. του Σωματείου “Ένωση Ελλήνων Μεταγλωττιστών” (ΕΝΕΜ) και αναπληρωματικό μέλος του “Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών” (ΣΕΗ). Είναι μπαμπάς δύο υπέροχων παιδιών, του Γιάννου και του Χάρη, τα οποία μεγαλώνει μεγαλώνοντας, μαζί με τη σύντροφό του, Τάνια Παλαιολόγου. Στον ελεύθερό του χρόνο μαθαίνει κλαρινέτο. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Αυτόν τον καιρό σκηνοθετεί και παίζει στην παιδική παράσταση “Ένας ελέφαντας στο δωμάτιο” που παίζεται στη Μουσική Βιβλιοθήκη Λιλιαν Βουδούρη, στο Μέγαρο, σκηνοθετεί την παράσταση “Ο Τόρνος”, που θα ανέβει τον Φλεβάρη στο θέατρο OLVIO, και δανείζει τη φωνή του στον πατέρα της Bluey, Bandit, στο Disney+.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ






Facebook

Newsletter

Συμπληρώστε το email σας για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα του Τaλκ

Δήλωση Απορρήτου και Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

talcmag.gr ©2023 – All Right Reserved.