Αρχική ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΤΡΕΛΑ ΜΕ ΤΑ ΦΟΥΣΚΩΤΑ ΦΛΑΜΙΝΓΚΟΣ;

ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΤΡΕΛΑ ΜΕ ΤΑ ΦΟΥΣΚΩΤΑ ΦΛΑΜΙΝΓΚΟΣ;

από Τaλκ

flamingos-thalassa-708

Δεν υπάρχει ελληνική παραλία ή πισίνα σε κάποια γωνιά της Ελλάδος που να μην έχει μερικά φλαμίνγκος. Όχι αληθινά. Από αυτά τα τεράστια φουσκωτά, συνήθως σε ροζ χρώμα. Η μανία δεν είναι ελληνική, έχει καταγωγή αμερικανική και έχει εξελιχθεί σε κάτι σαν παγκόσμια φρενίτιδα. Έχει καταλάβει όλο τον πλανήτη. Πώς όμως ξεκίνησε αυτή η τρέλα;

Όλα οφείλονται σε μια εταιρεία με πισίνες και στους φουσκωτούς κύκνους που έκανε δώρο στους νέους ιδιοκτήτες. Συγκεκριμένα, το καλοκαίρι του 2015 η εν λόγω εταιρεία αποφάσισε να διακοσμεί κάθε μία πισίνα που παρέδιδε στους περήφανους ιδιοκτήτες με φουσκωτούς κύκνους. Έτσι, σιγά-σιγά κάθε σπίτι στο Χάμπτον που είχε πισίνα, είχε και έναν κύκνο. Φουσκωτό πάντα.

Σιγά-σιγά άρχισαν οι φωτογραφίες να κυκλοφορούν στα social media, αλλά ήταν το μαγικό ραβδάκι της Τέιλορ Σουίφτ που έκανε τους κύκνους να… απογειωθούν! Η τραγουδίστρια απλά πόσταρε μία φωτογραφία της πάνω σε έναν φουσκωτό κύκνο στο Instagram. Αυτό ήταν: ακολούθησε πανζουρλισμός.

tail1_0

Από τότε, δεκάδες εταιρείες έβγαλαν φουσκωτά σε πολλά σχέδια… πίτσα, ντόνατ, ανανάδες κ.λπ. Ωστόσο, ένα brand κατάφερε να ξεχωρίσει με το σχέδιό του. Δεν έφτιαξε κύκνο, έφτιαξε φλαμίνγκο. Και το έκανε μόδα όχι μόνο στα φουσκωτά παιχνίδια θαλάσσης αλλά και στα… πάντα: ρούχα, αξεσουάρ, αξεσουάρ σπιτιού, με μια κουβέντα παντού.

7a4295d915bac5444b344716a17bf509c562fbed

Έχοντας δεκάδες σχέδια αλλά πρωταγωνιστή το ροζ φλαμίνγκο, η Sunnylife κατάφερε γρήγορα να γίνει γνωστή σε όλο τον πλανήτη, προωθώντας τα φουσκωτά της μέσω της Amazon και συνάπτοντας συνεργασίες με γνωστά brand, όπως η J. Crew.

18646085_1020280108105807_4966627888204873728_n

Με τους νέους της Αμερικής να αγοράζουν κι από ένα για το Νο 1 φεστιβάλ του Λος Άντζελες, το Coachella, και τις διάσημες να βγάζουν τη μία φωτογραφία μετά την άλλη, η Sunnylife άρχισε να ξεπουλάει τα φουσκωτά της, παρά την τσουχτερή τιμή τους (99 δολάρια το ένα φουσκωτό). Εκτός αυτού, η μεγάλη κινητικότητα του brand στο Instagram, το οποίο ανέβαζε συνεχώς φωτογραφίες με ωραία κορίτσια πάνω στα φλαμίνγκος στην πισίνα, το βοήθησε να κερδίσει αμέσως περίπου 90 χιλιάδες ακολούθους. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις πωλήσεις του.
67bbf5712e0d738cb13b0402f8878e00c471e269
Το timing ήταν ακόμη ένας παράγοντας που βοήθησε τη Sunnylife να κάνει τους πάντες να θέλουν να αποκτήσουν ένα φλαμίνγκο (ακόμη κι αν δεν είχαν πισίνα), καθώς μεγάλοι οίκοι με πρώτον τον Gucci έκαναν trend στη βιομηχανία της μόδας το ροζ αυτό πουλί. Μάλιστα, ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Gucci, Αλεσσάντρο Μισέλ, είχε αφιερώσει την φθινοπωρινή καμπάνια του 2016 στο συγκεκριμένο pattern, βάζοντας τα φλαμίνγκο σε ρούχα και αξεσουάρ.
17934279_1769073906756717_8152347106087010304_n

Το μόνο σίγουρο είναι πως η τρέλα με τα φλαμίνγκος δεν είναι στο κεφάλι μας, καθώς η Wall Street Journal όχι μόνο έκανε ένα ξεχωριστό άρθρο για το συγκεκριμένο trend, αλλά μας «προειδοποίησε» πως τα φλαμίνγκος θα είναι παντού αυτό τον Αύγουστο… στα social media, στην ντουλάπα σας, την ταπετσαρία σας και κυρίως… σε θάλασσες και πισίνες. Αξίζει να σημειωθεί βέβαια ότι, πέρα από την προαναφερθείσα αυστραλιανή εταιρεία, φλαμίνγκος άρχισαν να φτιάχνουν και δεκάδες άλλες, ξεπουλώντας σε όλο τον κόσμο. Και γεμίζοντας και τις ελληνικές θάλασσες…

Πηγή

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ






Facebook

Newsletter

Συμπληρώστε το email σας για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα του Τaλκ

talcmag.gr ©2023 – All Right Reserved.