ΑΡΘΡΑ ΤΟ ΠΙΑΤΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ “ΠΡΑΣΙΝΟ” από Φαίδρα Νικολάου 25 Αυγούστου, 2014 από Φαίδρα Νικολάου 25 Αυγούστου, 2014 0 Ποιο είναι το μυστικό ώστε το παιδί σας να μη «ράβει» το στόμα του κάθε φορά που βλέπει λαχανικά στο πιάτο; Το να τα εντάξετε στη διατροφή του προτού συμπληρώσει τα δύο έτη ζωής. Τη «συνταγή» αυτήν ακολούθησαν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Λιντς στη Βρετανία παρεμβαίνοντας στη διατροφή 332 παιδιών ηλικίας 4-38 μηνών από τη Βρετανία, τη Γαλλία και τη Δανία. Οι επιστήμονες προσέθεσαν στη διατροφή των παιδιών έναν πουρέ αγκινάρας, όπως ανέφεραν στην επιθεώρηση PLoSONE. Φαντάζεστε στην αρχή τι έκαναν με τον πουρέ οι μπόμπιρες: απλώς δεν τον ακουμπούσαν ή τον έφτυναν. Η επανάληψη όμως είναι η μητέρα της μάθησης, όπως συνηθίζει να λέει ο σοφός λαός, και έτσι όταν ο πουρές αγκινάρας μπήκε στο ημερήσιο μενού 5-10 φορές, οι προτιμήσεις των παιδιών φάνηκε να αλλάζουν. Το 20% εξ αυτών άρχισε να δέχεται με μεγάλη ευχαρίστηση τον πουρέ και μάλιστα καθάριζε το πιάτο του ενώ ένα ποσοστό της τάξεως του 40% έτρωγε τουλάχιστον μια ποσότητα. Μάλιστα, όπως προέκυψε, όσο μικρότερα ήταν τα παιδιά τόσο περισσότερο έτρωγαν τον πουρέ, γεγονός που μαρτυρεί ότι τα πιο μικρά παιδιά είναι και πιο ανοιχτά στις νέες γεύσεις. Το μήνυμα λοιπόν των ειδικών είναι λαχανικά από νωρίς στο πιάτο και μάλιστα όχι «καμουφλαρισμένα», αφού και οι ίδιοι δεν έκρυβαν την αγκινάρα στις τροφές αλλά την έδιναν σκέτη σε μορφή πουρέ στα παιδιά (αν και με κάποια τρικ όπως με λίγο λάδι λαχανικών ή λίγη ζάχαρη, κάτι που δεν αποτελεί «καμουφλάρισμα», σύμφωνα με τους ίδιους). διατροφήλαχανικάυγιεινή διατροφήφρούτα 0 FacebookTwitterPinterestEmail Προηγούμενο άρθρο ΒΡΕΦΗ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΑ ΩΔΕΙΑ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΑΚΑΣ Επόμενο άρθρο TO ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΕΙΚΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Οδηγός επιβίωσης στα τραπέζια των γιορτών για εγκύους, θηλάζουσες και μικρά παιδιά “ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ” ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ Λαχανικά και παιδιά: Αγαπημένα και υγιεινά Περιπέτειες στην κουζίνα με… τα παιδιά μας! ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΑΓΕΝΝΗΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥ ΣΩΜΑΤΙΚΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥΣ: ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΜΕΝΟΥ