ΑΡΘΡΑ FAST FOOD ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟ IQ από Φαίδρα Νικολάου 10 Οκτωβρίου, 2013 από Φαίδρα Νικολάου 10 Οκτωβρίου, 2013 0 Οι «πλαστικές» τροφές μπορούν να επιδράσουν στη νοημοσύνη των παιδιών, σύμφωνα με νέα μελέτη ειδικών από το Κολεγίου Γκόλντσμιθς στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου. Οι ερευνητές είδαν, αφού εξέτασαν 4.000 παιδιά από τη Σκωτία ηλικίας τριών έως πέντε ετών, ότι εκείνα που κατανάλωναν συχνά γρήγορο φαγητό είχαν χαμηλότερο δείκτη νοημοσύνης σε μεγαλύτερη ηλικία συγκριτικά με όσα κατανάλωναν φρέσκο φαγητό. Οι επιστήμονες έκαναν και μια δεύτερη παρατήρηση – άκρως σημαντική σε εποχές κρίσης. Είδαν λοιπόν ότι οι γονείς με υψηλότερο κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο έτειναν να παρέχουν συχνότερα στα παιδιά τους γεύματα μαγειρεμένα με ποιοτικά υλικά, τα οποία είχαν θετική επίδραση στην ανάπτυξη της γνωστικής τους ικανότητας. Αντιθέτως, τα παιδιά που προέρχονταν από οικογένειες χαμηλότερου κοινωνικό-οικονομικού επιπέδου κατανάλωναν συχνά έτοιμο φαγητό, γεγονός που μακροπρόθεσμα επηρέαζε τον δείκτη νοημοσύνης τους. Οι ερευνητές σημειώνουν ότι «σε λιγότερο προνομιούχες οικογένειες οι γονείς συχνά δεν έχουν τόσο διαθέσιμο χρόνο για την προετοιμασία ενός μαγειρεμένου γεύματος για τα παιδιά τους. Τα παιδιά αυτά εμφανίζουν χαμηλότερα αποτελέσματα σε τεστ μέτρησης του δείκτη νοημοσύνης τους και πολλές φορές αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο σχολείο». Προσθέτουν ότι με δεδομένες τις δύσκολες συνθήκες σε περιόδους κρίσης, όπως αυτή που βιώνει τώρα ο παγκόσμιος πληθυσμός, τα σχολεία πρέπει να κάνουν σοβαρή προσπάθεια ώστε να βοηθήσουν όλα τα παιδιά να ακολουθούν μια ισορροπημένη διατροφή η οποία θα δίνει ώθηση στον… εγκέφαλό τους. fast foodγρήγορο φαγητόδείκτης νοημοσύνηςδιατροφήνοημοσύνηφαγητό 0 FacebookTwitterPinterestEmail Προηγούμενο άρθρο ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΗΣ ΓΡΙΠΗΣ Επόμενο άρθρο ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Οδηγός επιβίωσης στα τραπέζια των γιορτών για εγκύους, θηλάζουσες και μικρά παιδιά “ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ” ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ Λαχανικά και παιδιά: Αγαπημένα και υγιεινά Περιπέτειες στην κουζίνα με… τα παιδιά μας! ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΑΓΕΝΝΗΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥ ΣΩΜΑΤΙΚΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥΣ: ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΜΕΝΟΥ