ΒΙΒΛΙΟ ΙΠΠΟΚΑΜΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΜΩΝΗ από Πελιώ Παπαδιά 6 Φεβρουαρίου, 2015 από Πελιώ Παπαδιά 6 Φεβρουαρίου, 2015 0 «Εγώ είμαι, είπε ο ιππόκαμπος. Το στέμμα μου, αν το ψάχνεις, είναι στον βυθό. Το δώρισα στα φύκια. Δε χρειάζεται να φοράω στέμμα για να ’μαι βασιλιάς του εαυτού μου». Το Μεταίχμιο περιμένει το Σάββατο, 7 Φεβρουαρίου 2015, στις 12:30 το μεσημέρι, τα παιδιά από 6 ετών και άνω για την παρουσίαση του βιβλίου της Μαριάνθης Μάνη “Ιπποκαμπος και Ανεμώνη” (Εικονογράφηση: Αιμιλία Κονταίου). Ο Πολυχώρος της Ιπποκράτους μεταμορφώνεται σε βυθό θάλασσας, όπου οι μικροί συμμετέχοντες και η συγγραφέας ακολουθούν τις φυσαλίδες ενός μικρού ιππόκαμπου που προσπαθεί να επικοινωνήσει και να αναπτύξει φιλία με τα υπόλοιπα θαλάσσια πλάσματα. Πού κρύφτηκε το παραμύθι; Πίσω από τον βράχο. Όχι, σκαρφάλωσε στο κλαδί. Όχι όχι, να το. Στην κορφή του δέντρου…. Λίγα λόγια για το βιβλίο: Ο μικρός ιππόκαμπος είναι θλιμμένος, γιατί τα πλάσματα του βυθού που θαυμάζει δεν τον θέλουν για φίλο τους. Μπορεί ένα δαχτυλίδι να λύσει τα προβλήματά του ή μήπως το μυστικό κρύβεται στα λόγια μιας επικίνδυνης ανεμώνης; Άραγε χρειάζεται πραγματικά να αλλάξει για να αρέσει στους άλλους ή πιο σημαντικό είναι να αρέσει στον εαυτό του; Η συμμετοχή είναι δωρεάν και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Για δηλώσεις συμμετοχής στείλτε μήνυμα στο polychoros@metaixmio.gr, σημειώνοντας τον τίτλο της εκδήλωσης και τα στοιχεία του παιδιού (ονοματεπώνυμο και ηλικία) και του κηδεμόνα του (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας). Πολυχώρος Μεταίχμιο Ιπποκράτους 118, Αθήνα ΒιβλίοΕκδόσεις ΜεταίχμιοΙππόκαμπος και ΑνεμώνηΜαριάνθη Μάνηπαιδικό βιβλίοΠολυχώρος Μεταίχμιο 0 FacebookTwitterPinterestEmail Προηγούμενο άρθρο Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΟΔΙΑΣ Επόμενο άρθρο 3η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΧΑΤΖΗΒΕΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Terra Ultima: Η ανακάλυψη μιας άγνωστης ηπείρου Οικογένεια είμαστε… Γνωρίζοντας στα παιδιά την κλασική λογοτεχνία Ένα γράμμα από τον γάτο Μαουρίτσιο, τον βιβλιοφάγο “Γιατί κλαις, μαμά;” Ένα λεύκωμα ενσυναίσθησης για ενήλικους από την Εύη Ανδριώτη Πού πήγε το Νησί του Ποτέ-Ποτέ; Καλλιεργώντας στα παιδιά την προσαρμοστικότητα