ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ από Πελιώ Παπαδιά 28 Απριλίου, 2014 από Πελιώ Παπαδιά 28 Απριλίου, 2014 0 Τον Μάιο και τον Ιούνιο του 2014, το Εργαστήρι μελέτης της παιδικής ηλικίας διοργανώνει μία σειρά 6 συναντήσεων με γονείς παιδιών από 6-14 χρονών. Σκοπός είναι των διοργανωτών είναι, συζητώντας καταρχάς για τους διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης των παιδιών που κάθε γονιός έχει, να προβληματιστούμε πάνω στις ανάγκες των παιδιών μας. Πρόθεσή τους είναι να βάλουν τους γονείς σε ένα «προκλητικό» πρόγραμμα αλλαγής της δικής τους συμπεριφοράς, που μπορεί να αλλάξει ό,τι δεν τους ικανοποιεί στο οικογενειακό περιβάλλον και να βελτιώσει τις σχέσεις ανάμεσα στην οικογένεια, το παιδί και το σχολείο. Οι συμμετέχοντες μπορούν να παρακολουθήσουν όσες ενότητες επιθυμούν, η πρώτη συνάντηση γνωριμίας ωστόσο είναι βασική, καθώς σε αυτήν θα τεθούν τα πλαίσια πάνω στα οποία θα δουλέψουν. Εισηγήτρια θα είναι η κ. Μαρία Σπύρου και οι παρουσιάσεις της θα περιλαμβάνουν εισηγήσεις, μελέτες περιπτώσεων, συζήτηση και ομαδικές εργασίες. Ημερομηνίες συναντήσεων Παρασκευή 16/5, 18.00-19.30. Συνάντηση γνωριμίας. Τι κάνει άραγε την καλή σχέση ανάμεσα σε ένα γονιό και το παιδί του; Υπάρχουν ιδανικές σχέσεις; Πώς την εννοεί ο καθένας από εμάς, και πώς χτίζεται; Παρασκευή 23/5, 18.00-19.30. Τα όρια. Όταν το παιδί συμπεριφέρεται «δύσκολα» ή αλλιώς από ό,τι θα επιθυμούσαμε. Τι μας δυσκολεύει στο να θέσουμε όρια, ποιους τρόπους επιλέγουμε, πώς και πότε θέτουμε όρια και συνέπειες; Παρασκευή 30/5, 18.00-19.30. «Καλός» γονιός ή αποτελεσματικός γονιός; Με τον όρο «καλός» γονιός εννοούμε το γονέα που αναλαμβάνει ο ίδιος την ευθύνη για ό,τι κάνουν ή δεν κάνουν τα παιδιά του, ενώ ο «αποτελεσματικός» γονιός αντιμετωπίζει τα παιδιά ως ισότιμα, τους αφήνει επιλογές και το περιθώριο να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες αυτών των επιλογών. Μαζί και παράλληλα με την ανατροφή των παιδιών μας πορευόμαστε, όπως λέει ο Γουέιν Ντύερ « στη δημιουργία ενός ενήλικα ισορροπημένου, κάτι που δεν είναι απραγματοποίητο, ούτε ένα αδύνατο ιδεώδες». Παρασκευή 6/6, 18.00-19.30. Παιδί, σχολείο και μελέτη. Πώς βοηθάμε το παιδί να μαθαίνει χωρίς άγχος. Χειρισμός συναισθημάτων και γονεϊκών αντιδράσεων απέναντι στη μελέτη και στη βαθμολογία των παιδιών. Παρασκευή 13/6, 18.00-19.30. Παιδί και Τεχνολογία. Χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών, υπολογιστών κτλ. Ποιους και πόσους περιορισμούς θέτουμε; Τι κάνουμε όταν το πρόβλημα εντείνεται; Ποια είναι η θετική χρήση της τεχνολογίας; Παρασκευή 20/6, 18.00-19.30. Κλείσιμο εργαστηρίου. Ανακεφαλαίωση – κριτικές σκέψεις – συμπεράσματα από τη συζήτηση στις ομάδες. Δηλώσεις συμμετοχής στο τηλ. 211-4051903. Κόστος συμμετοχής 12 ευρώ/συνάντηση. Εργαστήρι μελέτης της παιδικής ηλικίας Ιωάννου Φιλήμονος 3 (πίσω από την Αμερικανική πρεσβεία, μετρό Μέγαρο ή Αμπελόκηποι) Τηλ. 211-4051903, www.childhood.gr και στο facebook Βιογραφικό σημείωμα Μαρίας Σπύρου: Η Μαρία Σπύρου είναι εκπαιδευτικός και συντονίστρια ομάδων γονέων και εκπαιδευτικών. Έχει ΜΑ στην Εκπαιδευτική ψυχολογία και έχει εξειδικευτεί σε προβλήματα μαθησιακά, αυτισμού, ψυχικών παιδικών τραυμάτων, καθώς και στο συντονισμό ομάδων γονέων. Αρθρογραφεί σε πολλά έντυπα και συνεργάζεται με την ΑΝΑΔΕΙΞΗ (που ασχολείται κυρίως με τα χαρισματικά παιδιά στη χώρα μας) και με την εκπομπή ΑΡΩΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ. βαθμολογίαγονείςδιάβασμαΕργαστήρι Μελέτης της Παιδικής ΗλικίαςΜαρία Σπύρουμελέτηνέες τεχνολογίες και παιδίοικογένειαΌριαπαιδίσχολείο 0 FacebookTwitterPinterestEmail Προηγούμενο άρθρο ΕΝΑΣ ΣΚΙΟΥΡΟΣ ΣΟΥΠΕΡ-ΗΡΩΑΣ Επόμενο άρθρο ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΜΠΟΥΚΙΕΣ ΗΡΕΜΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Τελειομανία στα παιδιά: Τι είναι και πώς την αντιμετωπίζουμε Εορταστικός οδηγός επιβίωσης για χωρισμένους γονείς Χριστούγεννα στη Μονάδα Εντατικής Νοσηλείας Νεογνών Άννα Κανδαράκη: Ας επιτρέψουμε στον εαυτό μας να δυσκολεύεται ακόμα και τα Χριστούγεννα Ήρεμοι γονείς (και) τα Χριστούγεννα Γράμμα μιας μαμάς προς τον Άγιο Βασίλη