ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ: ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ από Τaλκ 9 Ιουνίου, 2021 από Τaλκ 9 Ιουνίου, 2021 0 Ρυθμίσεις που αφορούν ζητήματα του υπουργείου Παιδείας, όπως η καθολική εφαρμογή των εργαστηρίων δεξιοτήτων και η λήξη του σχολικού έτους, περιλαμβάνονται σε νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών, που συζητείται στη Βουλή. Ειδικότερα, με τα άρθρα 1-3, που ισχύουν από το σχολικό έτος 2021-2022, εντάσσονται τα εργαστήρια δεξιοτήτων σε νηπιαγωγεία, δημοτικά και γυμνάσια όλης της χώρας, καθώς και οι δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο νηπιαγωγείο, ενώ περιγράφεται αναλυτικά η κατανομή του χρόνου της διδακτικής ενότητας εργαστηρίων δεξιοτήτων στο πρόγραμμα σπουδών στο δημοτικό σχολείο και στο νηπιαγωγείο. Δείτε εδώ όλη την τροπολογία Το άρθρο 4 περιλαμβάνει ρυθμίσεις για οργανικές θέσεις σε κλάδους του εκπαιδευτικού προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το άρθρο 5 προβλέπει για το σχολικό έτος 2020-2021 τη λήξη των μαθημάτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στις 25 Ιουνίου και του διδακτικού έτους στις 30 Ιουνίου, καθώς και την αυτοδίκαιη παράταση των συμβάσεων εργασίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. μέχρι τις 30 Ιουνίου. Το άρθρο 6 συνιστά μεταβατική διάταξη των προϋποθέσεων ολοκλήρωσης της φοίτησης αποκλειστικά των ήδη φοιτούντων σπουδαστών των ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ. και των ΕΠΑ.Σ. που εποπτεύονται από άλλα υπουργεία. Το άρθρο 7 επιδιώκει την επίλυση ζητήματος που αφορά στις διαδικασίες ταφής των μουσουλμάνων πολιτών, και ιδίως αυτών που ανήκουν στη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης, στους μουσουλμάνους της Ρόδου και της Κω και στους μουσουλμάνους (Έλληνες και αλλοδαπούς) που κατοικούν στην Αττική. Το άρθρο 8 αποσαφηνίζει, ότι η απόφαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, η οποία εγκρίνει τον Κανονισμό Λειτουργίας αφορά εκκλησιαστικά ιδρύματα προϋφιστάμενα της ημερομηνίας έναρξης ισχύος του νόμου (11.2.2014) και μη λυθέντα έως και την ημερομηνία αυτή, και όχι για προϋπάρξαντα εκκλησιαστικά ιδρύματα, που λειτούργησαν και λύθηκαν ήδη προ της έναρξης ισχύος του άρθρου αυτού. 0 FacebookTwitterPinterestEmail Προηγούμενο άρθρο Τα «Ι-ΔΑΝΙΚΑ ΟΝΕΙΡΑ» ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΣΤΗ ΒΑΜΒΑΚΟΥ ΛΑΚΩΝΙΑΣ Επόμενο άρθρο Η ΦΥΛΑΚΑΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ. ΜΙΑ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Από πού αντλούν τις σούπερ δυνάμεις τους οι παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας; Ταλέντο στη ζωή και…κίνητρο βερνικωμένο Πώς θα διαλέξω το κατάλληλο νηπιαγωγείο για το παιδί μου Μ(π)ες στο Μουσείο… και κάν’ το όπως τα βιβλία Η σημασία τού να πουλάνε τα παιδιά λεμονάδα: Η λύση για τον οικονομικό αναλφαβητισμό ξεκινάει από την εκπαίδευση Είναι άξιο μίμησης το εκπαιδευτικό μοντέλο της Σιγκαπούρης;