Αρχική ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

από Taλκ Team

Το επάγγελμα του παιδαγωγού, αν και ένα από τα σημαντικότερα επαγγέλματα, στηρίζεται σήμερα αποκλειστικά στις θεωρητικές γνώσεις που παίρνουμε από τα Πανεπιστήμια.

Οι απόφοιτοι των παιδαγωγικών τμημάτων, καλούνται να μπουν στις σχολικές αίθουσες και να αντεπεξέλθουν σε μία πληθώρα απαιτήσεων, χωρίς να έχουν στη διάθεσή τους άλλα εργαλεία πέρα από τις θεωρητικές γνώσεις που πήραν στη σχολή τους και κάποια εμπειρία που απέκτησαν στην πρακτική τους άσκηση.

Ένα από τα κυριότερα προβλήματα με τα οποία βρίσκεται αντιμέτωπος ο νέος θεωρητικός επιστήμονας ο οποίος καλείται να εξασκήσει το επάγγελμά του είναι το ερώτημα «Άραγε αυτό το οποίο κάνω αυτή τη στιγμή είναι σωστό;»

Οι παιδαγωγοί στην Ελλάδα αφήνονται μόνοι τους, χωρίς να έχουν κάποιον στον οποίο μπορούν να απευθύνουν το συγκεκριμένο ερώτημα, καταλήγοντας πολλές φορές να εργάζονται μέσα στην ανασφάλεια σχετικά με τα όσα κάνουν και το πως διαχειρίζονται συμπεριφορές παιδιών που δεν έχουν ξανασυναντήσει.

Ομάδα Εποπτείας Παιδαγωγών

Έχοντας υπ’ όψη τους ότι το επάγγελμα του παιδαγωγού έχει να κάνει περισσότερο με το ποιοι είμαστε σαν άνθρωποι και με την εμπειρία στην συναναστροφή μας με τα παιδιά, και λιγότερο με τις ατόφιες θεωρητικές μας γνώσεις, οι Μικρές Ιστορίες, βλέποντας τα προβλήματα που απασχολούν τους νέους παιδαγωγούς που καλούνται να εργαστούν στερούμενοι τη βοήθεια κάποιου πιο έμπειρου συναδέλφου, οργανώνουν για πρώτη χρονιά, την Ομάδα Εποπτείας Παιδαγωγών.

Η Ομάδα Εποπτείας απευθύνεται αποκλειστικά σε επαγγελματίες παιδαγωγούς οι οποίοι εργάζονται αυτή τη στιγμή και έχει ως στόχο τόσο να συμπληρώσει τις απαραίτητες πρακτικές γνώσεις των μελών της, όσο και να απαντήσει σε όλα τα προβλήματα και ερωτήματα τα οποία δημιουργούνται στο επαγγελματικό τους πλαίσιο, είτε αυτά έχουν να κάνουν στις σχέσεις τους με τα παιδιά, είτε στα δρώμενα που οργανώνουν μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας, είτε με τις σχέσεις τους και τη διαχείριση των συγκρούσεων με συναδέλφους, διευθυντές ή γονείς.

Η ομάδα θα λειτουργεί με βιωματικό τρόπο, δίνοντας στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να φέρνουν συγκεκριμένα περιστατικά τα οποία τους απασχολούν στον εργασιακό τους χώρο. Μέσα από την συζήτηση με τα υπόλοιπα μέλη και με τη βοήθεια των συντονιστών, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να βρουν την λύση σε ό,τι τους προβληματίζει.

Με αφορμή τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν και φέρνουν στην ομάδα οι συμμετέχοντες, οι συντονιστές θα παρουσιάζουν διάφορα παιδαγωγικά εργαλεία τα οποία οι παιδαγωγοί θα μπορούν να αξιοποιήσουν στην πρακτική τους.

Συχνότητα και Αριθμός Μελών: Η ομάδα εποπτείας θα συναντιέται μία Δευτέρα κάθε μήνα, από τον Νοέμβριο μέχρι και τον Ιούνιο και θα περιλαμβάνει μέχρι 12 άτομα.

ΕΝΑΡΞΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ
Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016
ΩΡΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ
20:00-22:00
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ
14/11, 12/12, 16/1, 13/2, 13/3, 10/4, 8/5, 12.6
ΚΟΣΤΟΣ
40 ευρώ το μήνα
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ
Κατερίνα Ανωγιαννάκη, Παιδαγωγός-Γιώργος Παραδείσης, Ψυχολόγος
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας  παρακαλούμε επικοινωνήστε με την γραμματεία μας στο 210-9227730 ή στείλτε mail στο info@mikresistories.gr

Ο Γιώργος Παραδείσης είναι ψυχολόγος, απόφοιτος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με μεταπτυχιακό στην Κοινωνιολογία από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Εξειδικεύτηκε στην παιδοψυχολογία (διάγνωση και αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών, προβλήματα συμπεριφοράς. διαχείριση συναισθημάτων), στην ψυχολογία εφήβων και στη συνέχεια στην ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων, στη θεραπεία και στην συμβουλευτική ζευγαριών, γάμου και οικογένειας, την υποστήριξη και την ανάπτυξη δεξιοτήτων ε άτομα με αναπηρία και την εκπαίδεση ενηλίκων σε θέματα που σχετίζονται με την συμπεριφορά και το συναίσθημα. Εργάζεται ιδιωτικά στο Κουκάκι ως ψυχολόγος και ψυχοθεραπευτής. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο www.paradeisis.com

Η Κατερίνα Ανωγιαννάκη είναι παιδαγωγός Προσχολικής Αγωγής, απόφοιτη του ΤΕΙ Αθηνών με ειδίκευση στην Παιδαγωγική Θεάτρου. Από το 1998 εργάζεται με ομάδες παιδιών και ενηλίκων ως εμψυχώτρια θεατρικής αγωγής, ενώ έχει σχεδιάσει και εμψυχώσει σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών πάνω σε θέματα Αισθητικής Αγωγής και Αγωγής Υγείας. Έχει συνεργαστεί με την ΕΡΤ ως βοηθός παραγωγής σε παιδικά προγράμματα, έχει διδάξει κουκλοθέατρο στα ΤΕΙ Αθήνας και έχει σχεδιάσει και οργανώσει εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά σε συνεργασία με διάφορους φορείς (Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΚΕΠΑ, εκδοτικούς οίκους κ.λπ.). Έχει εργαστεί ως βοηθός σκηνοθέτη σε παιδικές θεατρικές παραστάσεις, ενώ το 2012 διασκεύασε και σκηνοθέτησε την παράσταση για παιδιά Μια Κυριακή του Απρίλη, βασισμένη στο ομότιτλο βιβλίο της Άλκης Ζέη και το 2016 την βρεφική παράσταση Αυτό. Από το 2011 έχει ιδρύσει μαζί με άλλους δύο συνεργάτες τον χώρο δημιουργικών δράσεων «Μικρές Ιστορίες» και είναι υπεύθυνη για την παιδαγωγική και καλλιτεχνική προσέγγιση των δράσεών του. Από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ κυκλοφορούν τα βιβλία της Ένα δέντρο για τις 4 εποχές του χρόνου, Σχέδια εργασίας για την προσχολική εκπαίδευση (2011), Γνωρίζω το σώμα μου μέσα από την τέχνη: Γλυπτική, ζωγραφική, φωτογραφία, Σχέδια εργασίας για την προσχολική εκπαίδευση (2012), Ο Πρίγκιπας Μισός (2015)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ






Facebook

Newsletter

Συμπληρώστε το email σας για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα του Τaλκ

talcmag.gr ©2023 – All Right Reserved.