Αρχική ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ Fakeless-Ψηφιακός αλφαβητισμός στους νέους στην Ελλάδα, στο Goethe-Institut Athen
Fakeless

Fakeless-Ψηφιακός αλφαβητισμός στους νέους στην Ελλάδα, στο Goethe-Institut Athen

από Τaλκ

Για τη λήξη της έκθεσης Fakeless. Exhibition on Media Literacy, το Goethe-Institut Athen σας προσκαλεί σε μια συζήτηση με θέμα τον Ψηφιακό Αλφαβητισμό στους νέους της Ελλάδας.

Πώς ορίζουν οι νέοι τη γνώση στο πλαίσιο των μέσων ενημέρωσης και της ψηφιακής κουλτούρας; Ποια είναι τα βασικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι νέοι στις διαδικτυακές κουλτούρες και κοινότητές τους; Πώς αξιολογούν την αξιοπιστία των πληροφοριών και επιλέγουν πλατφόρμες για συγκεκριμένους σκοπούς; Ποιες γνώσεις σχετικά με τα μέσα ενημέρωσης και τους ψηφιακούς πολιτισμούς μπορεί να περάσουν απαρατήρητες από τους ενήλικες στις κοινότητες των νέων;

Τα ερωτήματα αυτά είναι ιδιαιτέρως σημαντικά για την ανάπτυξη της συζήτησης σχετικά με τον εγγραμματισμό στα μέσα επικοινωνίας και τον ψηφιακό γραμματισμό και τον σχεδιασμό σχετικών προγραμμάτων σπουδών για τους νέους / τις νέες.

Ο Σταύρος Πιτσικάλης, μέλος του Ε.ΔΙ.Π. του Πανεπιστημίου Αιγίου και τέως Σύμβουλος Β’ του ΙΕΠ, και η Ιλόνα-Ελευθερία Ουασίτσα, επιστημονική συνεργάτιδα του Πανεπιστημίου Αιγαίου, συζητούν για την κατάσταση στην Ελλάδα με την Πελιώ Παπαδιά, αρχισυντάκτρια του Free Press για γονείς Τaλκ.

Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2024, 19:00 –  20:30
Goethe-Institut Athen,
Ομήρου 14-16, Τηλ. 210 36 61 000

Είσοδος ελεύθερη

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ

ΠΕΛΙΩ ΠΑΠΑΔΙΑ
Η Πελιώ Παπαδιά σπούδασε Επικοινωνία και ΜΜΕ στο ΕΚΠΑ και ασχολήθηκε σε μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο με τις Πολιτισμικές Σπουδές με εξειδίκευση  σε θέματα μιντιακής προπαγάνδας, φύλου και ισότητας, κινηματογράφου, ιστορίας του ραδιοφώνου και διαμόρφωσης πολιτισμικών προτύπων μέσα από την κινούμενη εικόνα.Υπότροφος του Ιδρύματος Ωνάση, μέχρι το 2011 εργαζόταν ως ερευνήτρια/επιστημονική συνεργάτιδα/διδάσκουσα στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, ως ερευνήτρια στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος και ως καθηγήτρια σε δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ και ΚΕΚ και στη Σχολή Σταυράκου. Το 2011, ήδη μητέρα δύο παιδιών, ξεκίνησε να εργάζεται στο νεοσύστατο τότε Free Press για γονείς Τaλκ και στην ιστοσελίδα του talcmag.gr, ως συντάκτρια, υπεύθυνη διαδικτυακής ανάπτυξης και επικοινωνίας και social media manager. Στην πορεία, έγινε και υπεύθυνη ύλης και αρχισυντάκτρια και συνεχίζει ακάθεκτη να παρακολουθεί τη γονεϊκή συνθήκη και να γράφει για κάθε πτυχή αυτής.

ΔΡ. ΟΥΑΣΙΤΣΑ ΙΛΟΝΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Η Δρ. Ουασίτσα Ιλόνα-Ελευθερία έλαβε το πτυχίο της στα Ψηφιακά Συστήματα (2010) και τον Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στα «Ψηφιακά Συστήματα στην Εκπαίδευση» (Κατεύθυνση: Ηλεκτρονική Μάθηση) (2012) από το τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιά στην Ελλάδα. Έλαβε πλήρη υποτροφία φοίτησης από το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου για την υλοποίηση διδακτορικής έρευνας στον τομέα της καινοτομίας στην εκπαίδευση STEM. Είναι Επιστημονική Συνεργάτιδα του Πανεπιστημίου Αιγαίου από το 2021, ενώ διδάσκει στο πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Νέες Μορφές Εκπαίδευσης και Μάθησης» και σε πλήθος επιμορφωτικών προγραμμάτων των Π.Δ.Β.Μ. του ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Από το 2011 έχει υπάρξει μέλος των ομάδων έργων σε εθνικά ή/και ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα, σε συνεργασία με διάφορους εκπαιδευτικούς ή/και ερευνητικούς φορείς στην Ελλάδα και την Κύπρο. Πρόσφατα, συμμετείχε σε ομάδα έργου για επιμορφωτική δράση σχετική με την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων.

ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΙΤΣΙΚΑΛΗΣ
Ο Πιτσικάλης Σταύρος, είναι μέλος Ε.ΔΙ.Π. του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Πτυχιούχος “Εκπαιδευτικός Τεχνολόγος Ηλεκτρονικός Μηχανικός” της Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ (πρώην Α.Σ.Ε.ΤΕ.Μ/ Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε) και αριστούχος μεταπτυχιακός απόφοιτος του τμήματος Διδακτικής της Τεχνολογίας & Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς (Κατεύθυνση “Ηλεκτρονική Μάθηση”), έχει διατελέσει από το 2017 μέχρι τον Δεκέμβριο 2023 μέλος και από το 2020 Σύμβουλος στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), Συντονιστής των Επιστημονικών Μονάδων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Μαθητείας (ΕΕΜ) και Επιμόρφωσης, Αν. Μέλος του Κεντρικού Συμβουλίου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Κ.Σ.Ε.Ε.Κ.), Βοηθ. Τεχνικός Εκπρόσωπος του WorldSkills Greece, Μέλος του Συμβουλίου Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων (ΣΥ.Π.ΕΠΑ.Λ.) και Συν-Συντονιστής της Ελληνικής Ομάδας για το National Career Framework (European Commission Project). Από το 2005 έως και το 2011 υπηρέτησε σε θέσεις διοίκησης Δ.ΙΕΚ. και στη συνέχεια, στη Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης (2012-2016) και στην ΕΘ.Α.Α.Ε. (πρώην Α.Δ.Ι.Π.) (2016-2017), αποκτώντας έτσι μια πολυετή εμπειρία και καθολική αντίληψη των Δομών Τυπικής και Μη-Τυπικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Έχει διδακτική εμπειρία πέραν των δέκα (10) ετών στη δευτεροβάθμια/ τριτοβάθμια εκπαίδευση στον χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, σε αντικείμενα των ΤΠΕ, των Αναδυόμενων Τεχνολογιών (AR/VR/XR, IoT, κλπ.), Εκπαίδευσης Ενηλικών, του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού κ.α.. Είναι, επίσης, Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής από το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ






Facebook

Newsletter

Συμπληρώστε το email σας για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα του Τaλκ

talcmag.gr ©2023 – All Right Reserved.