ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ BELIEVE IN YOU|ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ “ΠΩΣ ΝΑ” ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ από Taλκ Team 26 Νοεμβρίου, 2015 από Taλκ Team 26 Νοεμβρίου, 2015 0 Το Believe in You, μία πρωτοβουλία του ηλεκτρονικού περιοδικού flowmagazine.gr, που έχει ως στόχο τη βελτίωση της ψυχολογίας και την ενδυνάμωση των ανθρώπων μέσω εκπαιδευτικών σεμιναρίων και workshops, ολοκληρώνει το πρόγραμμα «Πώς να» με ένα νέο κύκλο σεμιναρίων το μήνα Δεκέμβριο. Τα θέματα, αυτή τη φορά, σχετίζονται με την αυτοβελτίωση. Για όσους δε γνωρίζουν, πρόκειται για ένα κύκλο σεμιναρίων σχεδιασμένα έτσι ώστε να απαντήσουν στο ερώτημα “πώς να” και να δώσουν πρακτικά εφαρμόσιμες λύσεις τόσο στην προσωπική όσο και στην επαγγελματική μας ζωή. Ο κύκλος περιλαμβάνει τέσσερα σεμινάρια με θέματα: «Πώς να διαχειρίζεστε τη διαφορετικότητα», «Πώς να αναπτύξετε ηγετικές ικανότητες», «Πώς να κόψετε τις κακές σας συνήθειες» και «Πώς να διαχειρίζεστε τις συγκρούσεις». Εισηγήτρια των σεμιναρίων θα είναι η κα Εύη Ξυραφά, σύμβουλος προσωπικής ανάπτυξης και εκπαιδεύτρια ανθρώπινου δυναμικού σε θέματα HR και επικοινωνίας. Τα σεμινάρια θα πραγματοποιούνται κάθε Τρίτη απόγευμα στο χώρο του Ι.Ι.Ε.Κ. ΔΕΛΤΑ και η συμμετοχή γίνεται με χρηματικό αντίτιμο. Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να μάθει περισσότερα, καθώς και να δηλώσει συμμετοχή στον παρακάτω σύνδεσμο: http://www.flowmagazine.gr/believeinyouworkshops15 Believe in Youεκπαιδευτικά σεμινάριαΙ.Ι.Ε.Κ. ΔΕΛΤΑ 0 FacebookTwitterPinterestEmail Προηγούμενο άρθρο ΤΟ ΦΤΕΡΟ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΥ Επόμενο άρθρο ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ|ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ Η ΜΟΔΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Fakeless-Ψηφιακός αλφαβητισμός στους νέους στην Ελλάδα, στο Goethe-Institut Athen Παιδιά και ψυχική ενδυνάμωση: Webinar για γονείς και εκπαιδευτικούς Το κυνήγι της τελειότητας. Πώς θα νιώσουμε ικανοποίηση και χαρά με τις ατέλειές μας: Webinar για ενήλικες από το Τaλκ και τις Εκδόσεις Μεταίχμιο «Μουσικά ερεθίσματα για βρέφη» από τη Μάρω Θεοδωράκη στον ΙΑΝΟ «Εγώ και οι άλλοι: Μαθαίνω να βάζω όρια»: Webinar για γονείς και εκπαιδευτικούς Οι Κατάσκοποι της Γεωγραφίας: Αγαπώντας ένα παρεξηγημένο αντικείμενο μέσα από τη λογοτεχνία