ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ 11 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ; από Τaλκ 13 Ιουνίου, 2017 από Τaλκ 13 Ιουνίου, 2017 0 Συγκλονίζει η επιστολή μητέρας, η οποία δεν μπόρεσε να διαθέσει τα χρήματα που ζητούσαν από το σχολείο των παιδιών της για τη σχολική φωτογραφία στο τέλος της χρονιάς. Στην επιστολή της, προς την ιστοσελίδα cretalive.gr, η μητέρα αναφέρει ότι ζητήθηκαν από τους γονείς 11 ευρώ για τη φωτογραφία στο τέλος της σχολικής χρονιάς, αναφέρεται στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ίδια, όπως και άλλοι γονείς του σχολείου, ενώ κάνει ξεχωριστή μνεία στη δασκάλα η οποία χάρισε τη δική της φωτογραφία στο γιο της. Ολόκληρη η επιστολή: «Από ένα χαρτάκι ξεκίνησαν όλα…. Ένα χαρτάκι που σε ενημέρωνε για τη φωτογράφιση όλης της τάξης της σχολικής φετινής χρονιάς… “Η φωτογράφιση θα πραγματοποιηθεί την… και το πακέτο στοιχίζει 11 ευρώ περιέχοντας ως εξής: φωτογραφία, φωτιστικό γραφείου, δίπτυχο, μαγνητάκι, κούπα και σουπλά. Η πληρωμή του πακέτου είναι προαιρετική. Από κάτω έπρεπε να υπογράψεις για να φωτογραφηθεί το παιδί σου, αν δεν υπέγραφες το παιδί σου δεν θα φωτογραφιζόταν παρά μόνο στην ομαδική φωτογράφιση, χωρίς να έχει όμως το δικαίωμα να λάβει την ομαδική φωτογράφιση ξεχωριστά. Γιατί; αναρωτήθηκα αμέσως…. Ναι, καλά καταλάβατε, ή όλα (11 ευρώ) ή τίποτα! Ποιος σύλλογος γονέων και κηδεμόνων -που υποτίθεται ότι ΔΡΑ σύμφωνα για το συμφέρον των γονέων- αποφάσισε κάτι τέτοιο, ενόψει ΚΡΙΣΗΣ? Ποιος επαγγελματίας ανέλαβε μια τέτοια δουλειά χωρίς να αφήνει μια δεύτερη επιλογή για τα παιδιά που δεν μπορούν να διαθέσουν αυτά τα χρήματα; (Διόλου ευκαταφρόνητο ποσό) 1η κατηγορία: Υπήρχαν γονείς που δεν μίλησαν και κράτησαν το στόμα σφαλιστό σφίγγοντας τα δόντια για να μην στερήσουμε τίποτα από τα παιδιά μας. 2η κατηγορία: Υπήρχαν γονείς που υπέγραψαν χωρίς όμως να υπολογίσουν ότι με την υπογραφή αυτή ήταν και η υποταγή – διασφάλιση των χρημάτων αυτών στις τσέπες κάποιων. 1. Να διευκρινίσουμε ότι στις 9/6 έλαβαν τα παιδιά που είχαν υπογράψει οι γονείς τους όλα τα είδη (εκτός σουπλά και δίπτυχο), χωρίς να γίνει φυσικά κάποια επιστροφή χρημάτων για τα είδη που δεν παραδόθηκαν. 2. Επίσης τα παιδιά που είχαν υπογράψει οι γονείς τους και εν τέλει δεν θέλουν να τα λάβουν – πληρώσουν όλα αυτά δεν γίνεται, πρέπει άμεσα να δώσουν πίσω τα χρήματα (Υπήρξαν παιδιά που τελικά οι γονείς ήταν αδύνατον να ανταποκριθούν) 3η κατηγορία: Υπήρχαν και γονείς που δεν υπέγραψαν γιατί απλά δεν μπορούσαν να διαθέσουν αυτά τα χρήματα, χωρίς να υπολογίζουν τις συνέπειες (ψυχολογίες παιδιών-άρνηση του φωτογράφου να τα φωτογραφίσει ακόμα και στην ομαδική, κλάμα, γκρίνια, αλλαγή ψυχολογίας- απότομη στροφή!) Εγώ ήμουν στην 3η κατηγορία, όπου βρέθηκα στη θέση αυτή απολογούμενη στα ίδια μου τα παιδιά για ποιο λόγο αυτό συμβαίνει. Βεβαίως έχουν μάθει και με καταλαβαίνουν και σε τέτοιες δυσκολίες να μη φέρνουν αντίρρηση, αν και φοβάμαι για την ψυχολογία τους αυτή. Όμως δεν υπάρχει άλλη λύση. Σήμερα ένα μεγάλο μέρος παιδιών κρατούσαν πασίχαρα τις σακούλες από τα είδη αυτά, τις φωτογραφίες και ένα πλατύ χαμόγελο. Δεν με ενόχλησε που τα δικά μου δεν κρατούσαν σακούλες. Δεν με ενόχλησε πραγματικά ούτε στο ελάχιστο. Δεν ήταν τα 11 ευρώ (έχω δυο παιδιά στο δημοτικό-για 2 παιδιά 22 ευρώ). Ήταν η πικρία μου που ένιωθα για ανθρώπους που υποτίθεται κοιτάνε το συμφέρον των οικογενειών. Πήρα το παιδί από το σχολείο και μου λέει: “Μη στεναχωριέσαι μαμά, η δασκάλα μου έδωσε την δική της… ομαδική.” Ήρθε και το δεύτερό μου παιδί από το διπλανό σχολείο και αμέσως πήγαμε στο φωτογραφείο της περιοχής. (Στην περιοχή μας υπάρχουν δυο φωτογραφεία. Τοπικά φωτογραφεία καθώς δεν είμαστε και κέντρο). Εκεί μας έβγαλε αντίγραφα, συγκεκριμένα έβγαλα 4 αντίγραφα καθώς ο μικρός μου είπε για 4 παιδιά ότι δεν είχαν υπογράψει οι γονείς (στην τάξη του). Θα τις κρατάμε τη Δευτέρα να χαρούν λίγο και τα υπόλοιπα παιδιά. Την ιστορία αυτήν που έχω ζήσει το τελευταίο διάστημα δεν την είπα γιατί παραπονιέμαι. Την αναφέρω για να ευχαριστήσω μια δασκάλα – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ με “Ε” ΚΕΦΑΛΑΙΟ, τη δασκάλα του γιου μου! Τέτοιοι εκπαιδευτικοί αξίζουν τα συγχαρητήρια όλων των ΓΟΝΕΩΝ που έχουν παιδιά και σε τέτοιους εκπαιδευτικούς πρέπει να εμπιστευόμαστε τη διαπαιδαγώγησή τους. Ως αναφορά για το άτομο που ανέλαβε όλο αυτό το “Πανηγύρι” και θα καταλάβετε και εσείς τι εννοώ με την λέξη αυτή, έχω να πω ότι θα ήταν προτιμότερο να δίνει και μια δεύτερη λύση για τα παιδιά που δεν ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ τα 11 ευρώ. Σήμερα στο φωτογραφείο έμαθα ότι όλα τα είδη τα ανέλαβε κάποιος “ΞΕΝΟΣ” και ότι όλα τα είδη που ήταν στην προσφορά του δημιουργήθηκαν, εκτυπώθηκαν και φτιάχτηκαν στη Βουλγαρία. Είχαν ζητήσει προσφορές για τη φωτογράφιση με σοκαριστικές τιμές και πολύ προσιτές για το κοινό αλλά προτίμησαν τον ΞΕΝΟ. Αλήθεια, για ποιο λόγο γίνεται αυτό; Σε χοροεσπερίδες, σχολικούς χορούς, θεατρικά έργα και κληρώσεις που οργανώνει ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του εν λόγου σχολείου, ΔΙΝΟΥΝΕ ΤΟ “ΠΑΡΩΝ” ΟΛΑ τα τοπικά μαγαζιά, κινηματογράφοι, φαρμακεία, παιχνιδάδικα, σουβλατζίδικα, πιτσαρίες, φωτογραφεία, κομμωτήρια, δίνοντας τους προσφορές – δωροθεσίες – δώρα σε σακούλες – από παιχνίδια μέχρι ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί κάποιος! Γιατί λοιπόν είστε τόσο λιγόψυχοι; Γιατί τιμωρείτε τα μαγαζιά με αυτόν τον τρόπο; Τα μαγαζιά που στηρίζουν την κάθε τους ενέργεια, όταν τους στηρίζουν είναι καλοί; Κι όταν οι ίδιοι χρειάζονται αυτά τα μαγαζιά τι κάνουν για να ανταποδώσουν; Με τέτοια κρίση και δεν σκέφτηκε κανείς ότι με αυτά τα 11 ευρώ… που θέλανε για 1 παιδί εγώ μαγειρεύω για 5 άτομα στο σπίτι… με πολύ λιγότερα! Ας δίνανε τουλάχιστον την επιλογή με 2 ευρώ να λάβουμε ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ! ΜΟΝΟ ΜΙΑ! Δεν μπορώ να πω κάτι άλλο… Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη δασκάλα του γιου μου, μια δασκάλα-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ- με μια χρυσή καρδιά και φιλότιμο! Σας ευχαριστώ για την ακρόαση Ελένη» ΠΗΓΗ: cretalive.gr 0 FacebookTwitterPinterestEmail Προηγούμενο άρθρο ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΑ ΔΙΧΡΟΝΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ TERRIBLE TWOS; Επόμενο άρθρο ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Αγάπη, πάνω από όλα Είναι άξιο μίμησης το εκπαιδευτικό μοντέλο της Σιγκαπούρης; Και τότε ο κακός ο λύκος… Η σημασία του “κακού” στα παραμύθια «Χριστούγεννα», «Xάπι», «EΣΥ» Γράμμα μιας μαμάς προς τον Άγιο Βασίλη Λαστ Κρίστμας