Αρχική ΝΕΑ CLEAR| ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

CLEAR| ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

από Taλκ Team

Ένα πρωτότυπο και ρηξικέλευθο project βρίσκεται σε εξέλιξη. αφορά στο θέατρο και την εκπαίδευση.

Το Κέντρο Σπουδών Λαϊκού Θεάτρου, με επικεφαλής το Νίκο Καμτσή, σκηνοθέτη και καλλιτεχνικό διευθυντή του θεάτρου ΤΟΠΟΣ ΑΛΛΟύ, κατέθεσε ένα πρόγραμμα με θέμα την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (CREATIVE LEARNING ή αλλιώς CLEAR). Με λίγα λόγια: Πώς μπορεί ένας δάσκαλος να χρησιμοποιήσει θεατρικές τεχνικές για να διδάξει τα μαθήματα του. Το project έγινε δεκτό από το πρόγραμμα ERASMUSκαι το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών και με συνεργάτες 7 οργανισμούς από 5 διαφορετικές χώρες,  ξεκίνησε και  θα διαρκέσει 2 χρόνια.

CLEAR_4

Μέσα σ΄ αυτό το διάστημα οι εκπαιδευτικοί και θεατρικοί οργανισμοί αυτοί θα καταθέσουν μια νέα μέθοδο διδασκαλίας πιο δημιουργική και για τα παιδιά και για τους εκπαιδευτικούς. Θα πραγματοποιήσουν σεμινάρια και διαλέξεις με δασκάλους και στις 5 χώρες και θα εφαρμόσουν την μέθοδο σε σχολεία. Στόχος είναι οι δάσκαλοι να υιοθετήσουν το CLEAR και να το εφαρμόσουν στην τάξη τους.

CLEAR_6

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΣΤΕΡΑ  

Το project CLEAR έχει ως στόχο την ενίσχυση των γνώσεων και των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών στη χρήση του θεάτρου και του δράματος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ανεξάρτητα από το εκπαιδευτικό αντικείμενο. Κατ’ επέκταση, στοχεύει στην διάδοση σε όσο το δυνατόν περισσότερους δασκάλους μιας άλλης μεθόδου διδασκαλίας πιο δημιουργικής και πιο γοητευτικής, τόσο για τα παιδιά όσο και για τους ίδιους. Μιας μεθόδου που κινητοποιεί λειτουργίες περισσότερες, αποτελεσματικότερες αλλά και ποιοτικότερες. Όπως η φαντασία, η ευαισθησία, η αντίληψη, η δημιουργικότητα, η έρευνα και ο πειραματισμός.

Το project με λίγα λόγια θα εισάγει μία καινοτόμο μέθοδο, η οποία θα χρησιμοποιεί τις τεχνικές του θεάτρου, προκειμένου η διδασκαλία των σχολικών μαθημάτων στο δημοτικό σχολείο να καταστεί πιο ελκυστική.

Μέσω της ελκυστικότητας της διδασκαλίας και με την ενεργό συμμετοχή των μαθητών στην τάξη (όχι μόνο διανοητική αλλά και κινησιολογική και χειρωνακτική), το έργο στοχεύει στη βελτίωση των εκπαιδευτικών επιδόσεων όλων των μαθητών στα αντίστοιχα μαθήματα, που θα χρησιμοποιήσουν τη μέθοδο του CREATIVE LEARNING

Επί πλέον καλλιεργείται έτσι και η δημιουργικότητα του δασκάλου, με αποτέλεσμα να χτιστεί μία πιο ουσιαστική σχέση ανάμεσα σ΄ αυτούς και στα παιδιά. Ο δάσκαλος, με τη χρήση του CREATIVE LEARNINGπαρουσιάζει το μάθημα σαν παιχνίδι, σαν διδακτική περιπέτεια μέσα στην τάξη, σαν παραμύθι ακολουθώντας ένα συγκεκριμένο σενάριο, ώστε τα παιδιά να συμμετέχουν και να βιώσουν  ουσιαστικά τη γνώση που τους μεταδίδεται και με αυτόν τον τρόπο, να την κατακτήσουν.

Συντονιστής του project είναι το Κέντρο Σπουδών Λαϊκού Θεάτρου με επικεφαλής το Νίκο Καμτσή και εταίροι: 12ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου, ACTION SYNERGYS.A (Ελλάδα), PRO-RODOPI FOUNDATION (Βουλγαρία), Karsiyaka District National Education Directorate / KMEM –(Τουρκία), IFALL- Integration För Alla (Σουηδία) και AIDA Fondazione–Italian Association for Artistic Diffusion (Ιταλία).

CLEAR

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 

ΚΕΝΤΡΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΛΑΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ 

Σωζοπόλεως 20, Αθήνα

Τηλ:0030-2108679535

Fax:0030-2108665254

Email:nkariel@gmail.comkentro@theatrestudies.gr

Site: http://theatrestudies.gr/http://creativitylearning.eu/

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ






Facebook

Newsletter

Συμπληρώστε το email σας για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα του Τaλκ

talcmag.gr ©2023 – All Right Reserved.