ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ Η ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ. από Πελιώ Παπαδιά 16 Σεπτεμβρίου, 2016 από Πελιώ Παπαδιά 16 Σεπτεμβρίου, 2016 0 Η Ελληνική Εθνική Επιτροπή της UNICEF με αφορμή την επικείμενη έναρξη μαθημάτων ένταξης στα σχολεία των παιδιών προσφύγων που διαμένουν στη χώρα μας στα κέντρα φιλοξενίας, επισημαίνει τα εξής: Τα μαθήματα σύμφωνα με τον υπάρχοντα σχεδιασμό του Υπουργείου Παιδείας θα είναι απογευματινά 2-6 μ.μ. Τα παιδιά θα είναι εμβολιασμένα ενώ η καλή υγειονομική τους κατάσταση διασφαλίζεται ήδη στα κέντρα φιλοξενίας. Τα παιδιά ανεξάρτητα με το που βρίσκονται ή από πού προέρχονται, είναι πάνω απ’ όλα παιδιά. Το Άρθρο 2 της Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Παιδιού, που έχει επικυρώσει η χώρα μας, καθορίζει ότι κάθε παιδί έχει δικαιώματα, ανεξάρτητα από το ποιό είναι, που ζει, τι κάνουν οι γονείς του, τι γλώσσα μιλάει, ποια είναι η θρησκεία του, αν είναι αγόρι ή κορίτσι, ποιες είναι οι παραδόσεις του, αν έχει κάποια αναπηρία, αν είναι πλούσιο ή φτωχό. Κανένα παιδί δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται άδικα για κανένα λόγο. Η Ελληνική Εθνική Επιτροπή της UNICEF σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς προτίθεται να συμβάλει στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της ευρύτερης σχολικής κοινότητας σχετικά με τα δικαιώματα όλων των παιδιών και ειδικότερα στην πρόσβαση στην εκπαίδευση, απ’ όπου και αν προέρχονται, διευκολύνοντας την ομαλή υποδοχή των παιδιών των προσφύγων και την ένταξή τους στη σχολική ζωή. Η UNICEF αγωνιά ότι χωρίς εκπαίδευση, μια γενιά παιδιών που ζει σε χώρες που πλήττονται από συγκρούσεις, φυσικές καταστροφές και ακραία φτώχεια, θα μεγαλώσει χωρίς τις απαραίτητες δεξιότητες ώστε να συμβάλλει στις χώρες και τις οικονομίες τους, επιδεινώνοντας την ήδη απελπιστική κατάσταση για εκατομμύρια παιδιά και τις οικογένειές τους. UNICEFεκπαίδευσηΕλληνική Εθνική Επιτροπή της UNICEFπαιδιά-πρόσφυγεςπρόσφυγες 0 FacebookTwitterPinterestEmail Προηγούμενο άρθρο ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΩΔΕΙΟΥ Επόμενο άρθρο REUSE-REPLAY ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Από πού αντλούν τις σούπερ δυνάμεις τους οι παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας; Ταλέντο στη ζωή και…κίνητρο βερνικωμένο Πώς θα διαλέξω το κατάλληλο νηπιαγωγείο για το παιδί μου Μ(π)ες στο Μουσείο… και κάν’ το όπως τα βιβλία Η σημασία τού να πουλάνε τα παιδιά λεμονάδα: Η λύση για τον οικονομικό αναλφαβητισμό ξεκινάει από την εκπαίδευση Είναι άξιο μίμησης το εκπαιδευτικό μοντέλο της Σιγκαπούρης;