ΣΙΝΕΜΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΓΙΑ ΤΕΡΑΤΑ 2 από Πελιώ Παπαδιά 8 Οκτωβρίου, 2015 από Πελιώ Παπαδιά 8 Οκτωβρίου, 2015 0 Η αγαπημένη δρακουλοπαρέα του Ξενοδοχείου για Τέρατα επιστρέφει με μία ολοκαίνουρια, τρομαχτικά διασκεδαστική κωμωδία! Μετά την τεράστια εμπορική επιτυχία της πρώτης τους κινηματογραφικής περιπέτειας, οι θαμώνες του Hotel Transylvania μπαίνουν σε νέες, σπαρταριστές περιπέτειες, καθώς ως γνωστόν, αμαρτίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα, και στην περίπτωσή μας και εγγόνια και… δισέγγονα! Σύνοψη: Όλα δείχνουν να αλλάζουν προς το καλύτερο στο Ξενοδοχείο του Κόμη Δράκουλα… Επιτέλους, οι πόρτες είναι ανοιχτές και για τους κοινούς θνητούς, δηλαδή για τους ανθρώπους. Αλλά ο Δράκουλας ανησυχεί για το αξιολάτρευτο εγγονάκι του, τον Ντένισεβιτς, που δεν δείχνει και ιδιαίτερα σημάδια βαμπιροσύνης. Η κόρη του Δράκουλα, η Μέιβις, από την άλλη, αποφασίζει να εξετάσει το ενδεχόμενο μιας πιο φυσιολογικής ανατροφής του γιου της στον κόσμο των ανθρώπων και κάνει ένα διερευνητικό ταξίδι με τον άντρα της, το θνητό Τζόνι στα πεθερικά της. Τότε, ο Δρακουλοπαππούς δράττει την ευκαιρία για να ξυπνήσει το τερατάκι μέσα στον εγγονό του. Όλα θα κριθούν στο μεγάλο πάρτι για τα 5α γενέθλια του Ντένις, όπου όμως τα πράγματα περιπλέκονται ακόμα περισσότερο όταν εμφανίζεται από το πουθενά ο ξεχασμένος προπάππους και συντηρητικός δράκουλας Βλαντ, πατέρας του Δράκουλα. Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος και ο Κωνσταντίνος Τζούμας χαρίζουν τις χαρακτηριστικές φωνές τους στο ξεκαρδιστικό δίδυμο προπάππου και παππού, ενώ ο γνωστός και πολυτάλαντος μουσικός Άρης (REC) Λουμάκης ακούγεται σε διάφορους ρόλους. Οικογενειακές ανισορροπίες «Ο Δράκουλας μπορεί να είναι ένα πασίγνωστο τέρας, αλλά στα αλήθεια είναι απλώς ένας οικογενειάρχης» λέει ο σκηνοθέτης Genndy Tartakovsky, που έχει ανανεώσει τα κλασικά τέρατα όπως ο Δράκουλας, ο Φρανκεστάιν και ο Λυκάνθρωπος με την πρώτη επιτυχημένη ταινία της σειράς κινουμένων σχεδίων Ξενοδοχείο για Τέρατα. Η δρακουλοπαρέα επιστρέφει και μάλιστα μας ξεναγεί σε έναν κόσμο όπου οι άνθρωποι και οι βρικόλακες μαθαίνουν να συνυπάρχουν ειρηνικά. «Όλα πάνε καλά στον κόσμο του Δράκουλα», λέει ο σκηνοθέτης. «Ο Τζόναθαν και η Μέιβις παντρεύτηκαν και έχουν κάνει ένα μωρό, τον Ντένις. Και εδώ τίθεται το ερώτημα: είναι ο Ντένις βρυκόλακας ή άνθρωπος; Οι γονείς του είναι έτοιμοι να τον αποδεχθούν για αυτό που είναι, φυσικά, αλλά ο Δράκουλας εύχεται στα κρυφά να είναι βαμπίρ. Φοβάται ότι ο εγγονός του είναι άνθρωπος και ότι η Μέιβις θα θελήσει να τον μεγαλώσει σε έναν κόσμο χωρίς τέρατα, μακριά από το ξενοδοχείο». Η Μέιβις, όπως και κάθε μητέρα που αγαπάει το παιδί της, θέλει το καλύτερο για τον γιο της. Όσο και να αγαπάει το ξενοδοχείο, νιώθει ότι ο Ντένις είναι άνθρωπος και ότι το καλύτερο μέρος για αυτόν είναι ανάμεσα σε ανθρώπους. Οπότε, για να πάρει μια ιδέα, επισκέπτεται τα πεθερικά της. Όσο η Μέιβις ανακαλύπτει το συναρπαστικό κόσμο των ανθρώπων, η ανάγκη του Δράκουλα να κάνει τον εγγονό του βαμπίρ γίνεται πιο επιτακτική και καταλήγει να πάει τον εγγονό του σε μία κατασκήνωση για τέρατα. Ωστόσο, το σχέδιό του αποτυγχάνει εντελώς και η Μέιβις αποφασίζει να απομακρύνει τον Ντένις από το ξενοδοχείο μια για πάντα μετά το πάρτι για τα πέμπτα του γενέθλια. Λόγω της αποχαιρετιστήριας φύσης του πάρτι από τον κόσμο των τεράτων, η Μέιβις προσκαλεί στα κρυφά τον πατέρα του Δράκουλα, Βλαντ. «Ο Βλαντ είναι βαμπίρ παλαιάς κοπής», λέει ο σκηνοθέτης. «Πατέρας και γιος έχουν μια ταραχώδη, ανταγωνιστική σχέση, επιτίθεται ο ένας στον άλλο συνέχεια. Ο Βλαντ τον κριτικάρει, ο Δράκουλας αμύνεται». «Έχει πολλή πλάκα αυτή η ταινία, έχουμε τέσσερις γενιές Δράκουλες κάτω από την ίδια στέγη, όπου οι άνθρωποι είναι πια ευπρόσδεκτοι. Το μήνυμα είναι να δεχόμαστε τους άλλους για αυτό που είναι. Αυτό είναι ένα μάθημα που όλοι, γονείς ή παιδιά, πρέπει να παίρνουμε καθημερινά» καταλήγει ο σκηνοθέτης. Γνωρίστε τους πρωταγωνιστές Δράκουλας: Κάποτε ήταν καταπιεστικός και αξιοποιούσε τη δύναμη του και το χάρισμα του για να δημιουργήσει έναν κόσμο μόνο για τέρατα. Τώρα πια έγινε παππούς και καλύτερος άνθρωπος… βαμπίρ δηλαδή. Τζόνι: Ακόμα δεν έχει πιστέψει την τύχη του, ότι δηλαδή ήταν ο πρώτος άνθρωπος που πάτησε στο Ξενοδοχείο για Τέρατα και τώρα έχει το κορίτσι, το παντρεύτηκε μάλιστα, ενώ κάνει τη δουλειά των ονείρων του, μετατρέποντας το ξενοδοχείο σε ένα όλο και πιο φιλόξενο για τους ανθρώπους περιβάλλον. Το μόνο που θέλει είναι μείνει στο ξενοδοχείο, αλλά από την άλλη επιστρέφει έστω και για λίγο στα πάτρια εδάφη, αφού η Μέιβις του επισημαίνει ότι ίσως πρέπει να μεγαλώσουν το παιδί τους ανάμεσα σε ανθρώπους. Μέιβις: Η 125χρονη κόρη του Δράκουλα είχε πάντα αδυναμία στον κόσμο των ανθρώπων, πόσω μάλλον τώρα που έχει παντρευτεί τον Τζόνι και είναι μαμά ενός τετράχρονου αγοριού. Θέλει φυσικά το καλύτερο για το παιδί της και θα το αγαπάει είτε είναι βαμπίρ είτε είναι άνθρωπος. Το θέμα είναι ότι στη δεύτερη περίπτωση θα χρειαστεί να μετακομίσει. Φρανκ: Ο καλύτερος φίλος που μπορεί να βασιστεί κανείς, κάτι που ο Δράκουλας δεν ξεχνάει ποτέ. Όλοι χρειάζονται κάποιον να κάνει τις βρωμοδουλειές, όπως για παράδειγμα να καταλάβει αν ένα παιδί είναι βαμπίρ ή όχι. Γκρίφιν: Ο Αόρατος Άνθρωπος είναι και ο πιο ευτυχισμένος. Έχει βρει την αγάπη. Ή σχεδόν την έχει βρει, καθώς είναι και αυτή αόρατη. Για την ακρίβεια, οι υπόλοιποι δεν πιστεύουν ότι υπάρχει καν. Γουέιν: Ο Λυκάνθρωπος, ένας πολύτεκνος πατέρας που τρέχει να κρατήσει το κοπάδι από κουτσούβελα όσο η Γουάντα περνάει λίγο προσωπικό χρόνο με τον εαυτό της. Ο ιδανικός φίλος για να βοηθήσει τον Δράκουλα με το πρόβλημα του εγγονού του, αφού προσπαθεί να ξεφύγει από τα δικά του οικογενειακά βάρη. Μάρεϊ: Η Μούμια είναι η αθάνατη ψυχή του πάρτι. Ο στρουμπουλός, τυλιχτός γλετζές είναι πάντα μέσα όταν πρόκειται να περάσει καλά. Οπότε φυσικά και αρπάζει την ευκαιρία να λάβει μέρος στην εκπαίδευση του Ντένις. Βλαντ: Κανείς δεν μπορεί να αποφασίσει αν είναι παλιομοδίτης ή απλώς παλιός. Ο πατέρας του Δράκουλα είναι ένα θρυλικό τέρας, που δεν εμπιστεύεται καθόλου τους ανθρώπους σε σημείο που δεν κυκλοφορεί και πολύ. Έχει μια δύσκολη σχέση με τον γιο του, που ούτως ή άλλως δεν έχει δει για χρόνια. Ντένις: Όλα τα βαμπιράκια αποκτούν τα πρώτα τους κοφτερά δόντια μέχρι τα πέμπτα τους γενέθλια. Όμως ο Ντένις, ο γιος της Μέιβις και του Τζόνι, δε δείχνει κανένα σημάδι προς αυτή την κατεύθυνση. Για τον λόγο αυτό ο απεγνωσμένος παππούς του θα τον βάλει με το ζόρι σε μια κατασκήνωση για τέρατα. Συντελεστές Σκηνοθεσία: Genndy Tartakovsky Σενάριο: Robert Smigel, Adam Sandler Ακούγονται: Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, Κωνσταντίνος Τζούμας, Στεφανία Φιλιάδη, Άγγελος Λιάγκος, Μελίνα Χατζηγεωργίου, Δημήτρης Παπαδάτος, Βασίλης Μήλιος, Ηλίας Ζερβός και ο Άρης (REC) Λουμάκης Διάρκεια: 89’ Στις 22 Οκτωβρίου στους κινηματογράφους από τη Feelgood και σε 3D Τrivia / FunFacts Το Ξενοδοχείο για Τέρατα 2 διαδραματίζεται 7 χρόνια μετά την πρώτη ταινία. Τώρα πια ο Δράκουλας είναι 539 ετών, η Μέιβις 125 και ο Τζόνι 28. Η ταινία χρειάστηκε δύο χρόνια για να ολοκληρωθεί, περίπου 200 άτομα από διαφορετικές ειδικότητες ψηφιακού animation, 194 καινούριους χαρακτήρες και 74 καινούρια περιβάλλοντα. Τα χρώματα, τα σχήματα και ο φωτισμός χρησιμοποιήθηκαν για να κάνουν τη διαφορά ανάμεσα στον κόσμο των τεράτων και των ανθρώπων. Στον κόσμο των τεράτων τα χρώματα είναι κορεσμένα και τα σχήματα πιο μονολιθικά. Στον κόσμο των ανθρώπων οι δομές είναι πιο οριζόντιες, και τα χρώματα πιο μουντά. Στο ξενοδοχείο εμφανίζονται καινούριοι υπάλληλοι που έχουν εξειδίκευση σε σχέση με τις νέες τεχνολογίες, ανάμεσα τους και ένα τέρας που χρησιμοποιεί μια εφαρμογή κινητού για να αλλοιώσει κι άλλο το ήδη κακάσχημο πρόσωπο του. Η ιδέα που θέλει η Μέιβις να αποκαλύπτει στον πατέρα της ότι είναι έγκυος κατά τη διάρκεια μιας πτήσης πρόεκυψε από μια παρόμοια σκηνή στην πρώτη ταινία η οποία τελικά δεν συμπεριλήφθηκε. Σε εκείνη, η γυναίκα του Δράκουλα, Μάρθα, του λέει ότι είναι έγκυος στη Μέιβις καθώς πετάνε μαζί. Η ομάδα σχεδιασμού παραγωγής έπρεπε να σκεφτεί έναν καλό λόγο που η κατασκήνωση Γουίνι-πακάκα έμεινε κρυφή στους ανθρώπους για χίλια χρόνια. Η ιδέα να τοποθετηθεί ανάμεσα σε πανύψηλα βουνά, ώστε τα βαμπίρ να μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα όλη μέρα στο σκοτάδι και κρυφά από τους ανθρώπους προέκυψε από μια πραγματική πόλη στη Νορβηγία, το Rjukan, το οποίο είναι χτισμένο βαθειά σε ένα φαράγγι, χωρίς άμεση επαφή με το φως του ήλιου. Κατά τη διάρκεια του χειμώνα ένας τεράστιος καθρέφτης αντανακλά το φως στην πλατεία της πόλης. Για να δημιουργήσει τα βαμπιράκια που πηγαίνουν στην κατασκήνωση Γουίνι-πακάκα, η ομάδα έκανε πολλές συρραφές από άλλα μοντέλα και δημιούργησε μια λεγεώνα από κατασκηνωτές. Το κεφάλι του Βλαντ έχει σχήμα φέρετρου. Στην αρχή η ομάδα σχεδιασμού ήθελε ο Βλαντ να μένει σε ένα παλιομοδίτικο κάστρο, αλλά τελικά κατέληξε σε μια σπηλιά για να δείξει πόσο πολύ είχε απομονωθεί. Η Γούινι, το μικρό λυκάκι, έχει κι αυτό μεγαλώσει από την προηγούμενη ταινία. Έτσι δεν έχει πια πιπίλα και η γούνα της έχει αλλάξει αρκετά. Όμως έχει διατηρήσει τα μεγάλα της μάτια, γεγονός που την κάνει ακαταμάχητα γλυκιά παρ’ όλο που δεν είναι πια μωρό. Ένας τρόπος για να είναι ξεκάθαρο ότι ο Τζόνι δεν ταιριάζει με την οικογένεια του ήταν ο σχεδιασμός του. Ενώ η μητέρα και η αδερφή του βασίζονται στο μοντέλο του Τζόνι, ο πατέρας του και τα αδέρφια του είναι κοντόχοντροι και γεροδεμένοι, το ακριβώς αντίθετο του Τζόνι, προκειμένου να δοθεί έμφαση στο γεγονός ότι ο Τζόνι έχει πάρει τον δικό του δρόμο. κινηματογράφοςΞενοδοχείο για Τέρατα 2παιδικός κινηματογράφοςσινεμά 0 FacebookTwitterPinterestEmail Προηγούμενο άρθρο ΣΤΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΔΩΜΑΤΙΟ Επόμενο άρθρο ΤΟ ΜΟΝΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ «Λευκό Πουλί» | 11 Ιανουαρίου στους κινηματογράφους Κατάκ: Η γενναία φάλαινα. Από τις 21 Δεκεμβρίου στους κινηματογράφους “Γουόνκα”. Στους κινηματογράφους από την Tanweer «Ένα ταξίδι για πάπιες». Από 7 Δεκεμβρίου στους κινηματογράφους «Ευχή»: Από 23 Νοεμβρίου στους κινηματογράφους Ο μικρός Νικόλας: Τι περιμένουμε για να είμαστε ευτυχισμένοι;