ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΤΣΙΟΔΡΑΣ από Τaλκ 19 Μαΐου, 2020 από Τaλκ 19 Μαΐου, 2020 0 Στη σημερινή συνέντευξη τύπου, ο κ.Τσιόδρας αναφέρθηκε στο άνοιγμα των δημοτικών σχολείων, των νηπιαγωγείων και των παιδικών σταθμών και είπε ότι υπάρχουν διάφορες απόψεις. Δεν υπάρχουν, άλλωστε, απόλυτα επιστημονικά δεδομένα ότι τα παιδιά δεν διατρέχουν κίνδυνο με την επιστροφή τους στο σχολείο. Τα δεδομένα που υπάρχουν δεν αποτελούν εγγύηση ότι θα πάει το παιδί στο σχολείο και δεν θα νοσήσει και υπάρχουν και παιδιά που νοσούν σοβαρά, όπως και ηλικιωμένοι που περνούν τη νόσο πολύ ελαφριά. Δεν είναι ότι δεν μπορεί να συμβεί, αλλά ότι είναι σπάνιο. Ακούγονται διαφορετικές τοποθετήσεις που μπερδεύουν τους ανθρώπους, συμπλήρωσε ο κ. Τσιόδρας. Ορισμένα από τα επιχειρήματα όσων δεν θέλουν να ανοίξουν τα σχολεία θα μπορούσαν να αφορούν κι άλλες ασθένειες, όπως τη γρίπη, συνέχισε. Όμως, πρόσθεσε, η παρουσία του ιού δεν μπορεί να σταματήσει τη ζωή. Ποια είναι τα επιχειρήματα του κ. Τσιόδρα υπέρ του ανοίγματος των σχολείων: Υπάρχει μια κρυφή ανισότητα στη μάθηση για τα παιδιά των πιο φτωχών οικογενειών και κατ’ επέκταση κόστος σε χαμένη γνώση- η πλειονότητα των παιδιών είτε δεν είχε πλήρη πρόσβαση είτε δεν παρακολουθούσαν πλήρως, όπως προκύπτει από έρευνες στο εξωτερικό. Υπάρχουν συνέπειες για την ψυχική υγεία των παιδιών, που είναι αποκλεισμένα στο σπίτι, χωρίς επαφή με τους συνομηλίκους τους. Υπάρχουν οικονομικοί λόγοι που αφορούν τους γονείς, που δεν μπορούν να επιστρέψουν στη δουλειά τους με τα παιδιά στο σπίτι, και την κοινωνία. Είναι σημαντικό να ξέρει κανείς τι θα κάνει το παιδί που δεν θα πάει σχολείο. Αν είναι σπίτι, σε απομόνωση, θα είναι ασφαλέστερο. Αν όμως βγαίνει να παίζει στη γειτονιά, τότε εκτίθεται σε κίνδυνο. Οριζόντιες αποφάσεις είναι δύσκολο να λαμβάνονται. Δεν υπάρχει εγγύηση 100% ασφάλειας για την επιστροφή των παιδιών στην τάξη, ειδικά για τα νηπιαγωγεία και τους παιδικούς σταθμούς, καθώς οι μαθητές σε αυτά δεν μπορούν εύκολα να τηρήσουν τους κανόνες υγιεινής. Γι’ αυτό και το άνοιγμά τους παραμένει ένα σύνθετο δίλημμα. Η προσωπική, όμως, άποψη του κ. Τσιόδρα είναι ότι η δεδομένη στιγμή μοιάζει η καταλληλότερη για να επιστρέψουν τα παιδιά, τουλάχιστον, στα δημοτικά με κανόνες υγιεινής και ασφάλειας. Άλλωστε, αρκετά παιδιά ήδη παίζουν μαζί στις γειτονιές, πρόσθεσε ο καθηγητής. Όσο περνά ο καιρός, το κοινωνικό κόστος τού να κρατά κανείς σχολεία κλειστά θα μεγεθύνεται. Μπορούν να επιστρέψουν στα δημοτικά τα παιδιά μας με κανόνες υγιεινής. Με απόσταση, προσαρμοσμένα στην λειτουργία του σχολείου, στην ασφάλεια των παιδιών και των εργαζομένων. Μέσα στην επόμενη εβδομάδα, όπως, είπε, αφού συνυπολογιστούν τα δεδομένα και οι εισηγήσεις των μελών της επιτροπής, θα δοθεί επίσημη απάντηση στο αν και ποιες τάξεις θα ανοίξουν την 1η Ιουνίου. 0 FacebookTwitterPinterestEmail Προηγούμενο άρθρο 4 ΝΕΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ. ΣΤΑ 2840 ΣΥΝΟΛΙΚΑ. ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΝΕΟ ΘΑΝΑΤΟ ΣΗΜΕΡΑ Επόμενο άρθρο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΚΑΙΣΑΡΗ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Από πού αντλούν τις σούπερ δυνάμεις τους οι παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας; Ταλέντο στη ζωή και…κίνητρο βερνικωμένο Πώς θα διαλέξω το κατάλληλο νηπιαγωγείο για το παιδί μου Μ(π)ες στο Μουσείο… και κάν’ το όπως τα βιβλία Η σημασία τού να πουλάνε τα παιδιά λεμονάδα: Η λύση για τον οικονομικό αναλφαβητισμό ξεκινάει από την εκπαίδευση Είναι άξιο μίμησης το εκπαιδευτικό μοντέλο της Σιγκαπούρης;