ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥΣ ΣΤΟ GOETHE-INSTITUT από Τaλκ 27 Αυγούστου, 2018 από Τaλκ 27 Αυγούστου, 2018 0 Για περισσότερα από 65 χρόνια το Goethe-Institut είναι ο κατ’ εξοχήν αρμόδιος φορέας για τη διοργάνωση γλωσσικών τμημάτων σε όλο τον κόσμο. Κάθε χρόνο πάνω από 200.000 σπουδαστές φοιτούν σε κάποιο τμήμα Γερμανικών σε ένα από τα 150 Ινστιτούτα που λειτουργούν σε περισσότερες από 90 χώρες. Από τη στιγμή που θα ξεκινήσει το μάθημα, το παιδί ή ο έφηβος έχει ως κύρια γλώσσα διδασκαλίας τα Γερμανικά. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι οι μαθητές προετοιμάζονται σωστά και με συνέπεια για τα διεθνώς αναγνωρισμένα πιστοποιητικά μας, εξασφαλίζοντας επαγγελματική και ακαδημαϊκή πορεία σε παγκόσμια κλίμακα. Οι διδακτικές μέθοδοι έχουν άξονα τον κόσμο των παιδιών και των εφήβων. Αυτό σημαίνει πως μαθαίνουν τη γλώσσα και τις δομές της στην πράξη, μέσω δραστηριοτήτων και ερευνητικών εργασιών. Έτσι η εκμάθηση γίνεται ταυτόχρονα διασκέδαση, αφού έρχονται σε επαφή όχι μόνο με τη γλώσσα, αλλά και τον πολιτισμό. Σημαίνει ακόμα πως μπορούν να εκμεταλλευτούν τις ευκολίες που προσφέρει η τεχνολογία, μελετώντας με tablets και ειδικά διαμορφωμένους διαδραστικούς πίνακες. Επιπλέον, σημαίνει ότι οι πόρτες του Goethe-Institut είναι πάντα ανοιχτές για εσάς, τους γονείς, ώστε να συζητήσετε με τους καθηγητές όλα τα θέματα που έχουν να κάνουν με την πρόοδο των παιδιών και, φυσικά, το μέλλον τους. ΕΓΓΡΑΦΕΣ & EΝΗΜΕΡΩΣΗ 27/08 – 12/09/2018 www.goethe.de/athen Goethe-Institutγερμανικάξένες γλώσσες 0 FacebookTwitterPinterestEmail Προηγούμενο άρθρο ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΠΡΟΣΓΕΙΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΑΣ Επόμενο άρθρο ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Από πού αντλούν τις σούπερ δυνάμεις τους οι παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας; Ταλέντο στη ζωή και…κίνητρο βερνικωμένο Πώς θα διαλέξω το κατάλληλο νηπιαγωγείο για το παιδί μου Μ(π)ες στο Μουσείο… και κάν’ το όπως τα βιβλία Η σημασία τού να πουλάνε τα παιδιά λεμονάδα: Η λύση για τον οικονομικό αναλφαβητισμό ξεκινάει από την εκπαίδευση Είναι άξιο μίμησης το εκπαιδευτικό μοντέλο της Σιγκαπούρης;